sundan2k Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Har 2 billetter til sommerens konsert som vurderes solgt hvis rette budet kommer...
sundan2k Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 Har 2 billetter til sommerens konsert som vurderes solgt hvis rette budet kommer...
viplash Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Greit med en pris antydning hvert fall.. En grense du uansett ikke selger de for mindre enn.
conan Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Nettopp kjøpt billett til KISS i valle hovin, tenk det var billetter igjen yohooo. Flere her inne som skal på KISS konserten i oslo? Både KISS og Metallica skal til bergen, hva er det som har skjedd der? Fått ny innendørs konsert arena el? For utendørs regner de vel bort. hehehe
bjirn Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Nei, er utendørs, Koengen. Dette er resultatet av at alle piratkopierer. Artister må faktisk GJØRE noe for pengene sine! Minner forresten om at alt over innkjøpspris for billettene er ulovlig i henhold til norsk lov.
bmw_man Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Så derfor, hr.Tromsømann, har du ett stk bud pålydende innkjøpspris på dine billetter, dette skulle være det eneste rette budet som kan gies... Siden du er så sjenerøs å tilby billetter til innkjøpspris, så skal jeg jaggu minsanten spandere frakt på billettene. Vil tro at postoppkrav er tryggest for begge parter? Med mindre du da vil møte opp her i Bergen og overlevere billettene personlig......til en som sannsynligvis kommer til å gå glipp av Bergens konsertbegivenhet nr 1 gjennom tidene på grunn av personer som DEG. Belønning garanteres ved personlig oppmøte.
sundan2k Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Nei, er utendørs, Koengen.Dette er resultatet av at alle piratkopierer. Artister må faktisk GJØRE noe for pengene sine! Minner forresten om at alt over innkjøpspris for billettene er ulovlig i henhold til norsk lov. Vel. Det er ulovlig å kjøre fortere enn fartsgrensen også her i landet. Helt greit for politikere å innføre en lov, men når det kommer til å håndheve den loven, så sliter politiet.
bmw_man Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Blir nok snart stengt denne tråden. Håper du brenner inne med billettene dine Sundan2k.
sundan2k Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 Kan jo ikke bli brent inne med de billettene. Får jeg ikke solgt dem, er det jo bare å dra på konserten...
sundan2k Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 hvorfor selge? Forrige konsert på valle Hovin, var jeg så heldig å få treffe gutta i tallica. Tror nok ikke konserten i bergen kommer opp mot det samt at jeg vil bruke ferien på annet enn konserten den uken. Ikke noen krise om jeg ikke for solgt de...
-Roger- Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 hva er rett bud? OT: Hvis noen sliter med å få tak i hotellrom den natten har jeg booket hotellrom som jeg ikke trenger! Hotellet ligger på flyplassen så du slipper å reise til flyplassen dagen etterpå!
Hanzo/// Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Ja det er vel ikke bare bare å få tak i hotell den dagen i bergen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå