Hyggmaister Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 http://www.nettavisen.no/innenriks/iber ... 676443.ece Noen her? Med overvann og regn var vel ikke dette det smarteste nei
///Mysild Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 lurer på hva 1.8 tenkte, da han så 2.8 dra ifra? hmmm... men allikavel, idiotisk kjøring!
StrexX Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 lurer på hva 1.8 tenkte, da han så 2.8 dra ifra? hmmm... men allikavel, idiotisk kjøring! haha.. lurer på hva han tenkte når han så de blå saftblanderne i speilet..
316 Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Det var også en passasjer i den ene bilen. Han skapte seg vanskelig da politiet stansen desperadoen. - Han ble tatt med til arresten. Hørte noe om dette på radio i dag. Han hadde visst lagt seg opp i politiarbeidet osv fordi hun prøvde å forklare seg. Heia police! Han mistet forresten førerkortet han som satt på også!
Dj Feed Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Hadde det vore meg, så hadde eg aldri stoppet... men det er galskap, å kjøre sånn, når der er overvatn og regn!!
Stalin Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 skulle jo bare mangle at denne diskusjonen kom opp og de fleste her vet kordan avisen og PURKEN overdriver saken var eg som kjørte 728i'n og kan kort si at eg får lappen tilbake snart 1: de har ikkje måling på noen av oss 2: Ingen av oss har vert i nærheten av de fartene som er oppgitt her, fast bestemt på at eg holdt 80-85km't 3. Politiet løy til oss og sa de hadde måling 4 Avisen LØY og skrev at det er en 99modell!! er faktisk en 2000modell! 5 Politiet tror at vi kappkjørte! vi var 2 tilfeldige biler som var på vei hjem fra byn med noen kompiser. ante ikkje kem som kjørte BMW'n (dette var mist på natten) så var ikkje noe kappkjøring grunnen til at de liksom tok fra meg førerkortet var pga eg liksom holdt "113km't" i 80sonen!!
Azeton Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Jaja.. Det jeg lurer mest på er hvorfor han fyren som satt på mistet lappen. Er politiet virkelig ute for å gjøre så mye faenskap at de tar lappen fra en passasjer? Syns de blir litt som å skyte fyren som står ved siden av bankraneren..
Stalin Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 passasjeren har ikkje lappen ifra før av så det blir litt vanskelig og frata førerkortet hannes det som skjedde var at de påsto at de hadde en måling på meg som sa at eg kjørte i 113km't! eg nektet på det og bedde om og få se målingen! politiet svarte ' Eg har Bestemt meg for og ikkje vise Målingen til deg, men eg tar ifra deg førkortet her og no' eg og Passasjeren ble rasende han sa eg holdt 80-85km't.. ikkje noe annet til vi fikk se målingen! politiet skjønte då at eg og pasasjeren min viste ka ting gikk i og bestemte seg for og demonstrere Politivold mot pasasjeren min! på med hondjern og kaste han oppå pansere på Bimmern (318i'n) noe som har ført til masse riper og bulker på panseret vi spurte etter betjenings nr også og det nektet de og gi ifra seg, og dette har eg på opptak tilslutt kom det 4 Volvoer og 1 maja bil de andre ble kjørt hjem og eg sto på motorveien som ett spørsmålstegn helt etterlapp og måtte gå hjem! eg spurte flere ganger om eg kunne kjøre bilen hjem! eller bli kjørt hjem av politiet! de NEKTET!
Azeton Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Hvis du har det på film, og faktisk kan bevise at det er slik det foregikk. Så burde du kontakte avisen som har lagt ut det på nett. Å snakke med de i litt streng tone. Veldig gjerne gi de et filmopptak. Hvordan ble passasjeren din satt i håndjern? Ble han beordret ut av bilen, eller trekt ut? Anmelde politiet for hærverk på andres eiendom burde dere også gjøre.
Azeton Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Oppfordrer deg til å skrive en krass mail til han som skrev artikkelen som kappkjøringa!
rottert Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 grunnen til at de liksom tok fra meg førerkortet var pga eg liksom holdt "113km't" i 80sonen!! Er det ikke 115,9 som er grensa til beslag i 80sone da? Uansett, dette lukter det svidd av. Ikke la snuten slippe unna med dette. Skulle ønske jeg hadde filmet mye av det jeg har sett oppgjennom årene, da har halve Trondheim politikammer blitt nedgradert til vektere.
Azeton Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 hehe, ja 35.9 km/t over så får du "bare" bot på 7200kr. 36oppover er fotgjenger tilstander. Har opplevd noe lignende selv, der media er helt ekstrem på og overdrive å skrive noe helt annet enn den virkelig hendelsen. Jeg prøvde faktisk å finne ut hvem som hadde skrevet artikkelen om meg. men forjeves. de ville gå ut med opplysingen til meg. For fortalte hvem jeg var og ville gjerne snakke med den tilbakestående reporteren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå