Steffan C Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Hehe, er det ikke så rart! Kun en ting å gjøre, sign deg opp her .
viplash Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Løper og gjør det med en eneste gang EDIT: Da var det gjort.
Steffan C Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Løper og gjør det med en eneste gang EDIT: Da var det gjort. Ah, sånn skal det gjøres . Men nå har jeg kansje føkka til tråden din med nok O.T...
viplash Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 hehe..jepp, men har jo fått svar på det jeg lurte på da. selv om jeg ikke fikk det til. men du får ta kontakt i tråden om tralla mi
JoCCe Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Du vet hvordan du gjør dette, er bare helt jævli tangt mener jeg å huske, garantert litt små sår på knokene, men er værdt det når du får på klare blinkers gå ut å prøv, så imponerer du steffan med hvite blinkers når du kommer på bmw ccn treff hehe
viplash Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 Har jo lyst til det, men har fått små sår på knokene bare av og prøve engang alt hehe...
Steffan C Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 gå ut å prøv, så imponerer du steffan med hvite blinkers når du kommer på bmw ccn treff hehe Hehe, viktigste er at det kommer nye medlemmer! Så kom gjerne med Lexus lykter foran, bak & på taket for min del! Men stor sjans for at jeg må finne meg en flott plass å spy hvis det kommer en BMW med det... . Men jeg er helt sikker på at du fixer de lyktene selv viplash! Bruk god tid og ha godt lys under skruingen .
Kai-P. Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Det er en drittjobb, men jeg med ti tommeltotter fikset det selv på min gamle bil, da klarer du det også, er bare "litt" trangt!
JoCCe Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Hehe, viktigste er at det kommer nye medlemmer! Så kom gjerne med Lexus lykter foran, bak & på taket for min del! Men stor sjans for at jeg må finne meg en flott plass å spy hvis det kommer en BMW med det... . Men jeg er helt sikker på at du fixer de lyktene selv viplash! Bruk god tid og ha godt lys under skruingen . Klare lykter forran er jo pent, men lexus lykter i ræva er jeg ikke så stor fan av
viplash Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 Har LED lykter bak, ikke jalla lexus, ser faktisk pent ut. men lurer på og bytte, for det er noe galt som absolutt ikke er riktig med de. Men nye baklykter som ser pene ut koster jo så mye
S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 du kan jo ta ut hele lykta da. er ikke så mye jobb. ta ut festet til hovedlyktene, så følger jo blinkersene med. så kan du skifte blinkers i fred og ro på arbeidsbenken. tror det ligger en guide for å ta ut lyktene på autopower.se under "mekkartips" eller no sånt.
Steffan C Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 du kan jo ta ut hele lykta da. er ikke så mye jobb. ta ut festet til hovedlyktene, så følger jo blinkersene med. så kan du skifte blinkers i fred og ro på arbeidsbenken. Stemmer ikke helt dette Stuff04! For han må skru ut de skruene som er festet på siden inn mot skjærmene (en på hver side). Og det er de to som er mest køddent å komme til/få ut og inn .
viplash Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Hva er galt med dem? LED lykter er pent ja Lukker opp bakluka, så lyser tåkelys og ryggelys på venstre side Og jeg har åttet kople ut røyggelyset på høyre side, for det kan plutselig begynne og lyse under kjøring
viplash Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Da har jeg kommet til og fått byttet forran på fører siden. Og det ble jo bra det Men var trangt. Men det og komme til på andre siden, det virker jo helt umulig. Det er så trangt at jeg tror jeg dør, og hadde ejg fått du den enorme spyleveske tanken, så hadde det nok blitt litt lettere. Men den får jeg jo ike ut. får den løs, men jah...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå