viplash Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Da var det hvite blinklys forran hos meg. Men nå lekker det spylerveske en plass nåda. Fant hullet på tanken. Et lite hjørne. Så har limt med aralditt der for og se om det hjelper noe. Men tviler i og med at det er vått der nå. men får se når tanken eventuelt har dryppet seg tom om det kanskje kan limes eller noe da. Noen forslag? Legger hvertfall ut bildet med hvite blink.
viplash Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Ble vesentlig bedre, men fikk lekkasje i spylervæske tanken min da Men dæven så trangt og bytte disse. Gjør det ikke igjen for og si det slik. Er jo trangere der en..jah..skal vel ikke si mer nå.hehe..
S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 du må jo få sånne sølvfargede blinklyspærer! så slipper du det oransje skjæret i lykta. SteffanC: jeg kan da ikke huske at det var så sabla trangt sist jeg hadde ute lyktene mine? men kan hende jeg bare har fortrengt det..
viplash Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Har du sånne sølvfargede blinklyspærer? Nei, har orange pærer kjøpt på biltema.
Jonner'n Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 kan bare ta en sølv tusj eller spray, og tegne på tuppen av pæra, så slipper du å kjøpe nye. det gjorde jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå