Gå til innhold

Hattehylle i svart skinn E36, 550kr inkl frakt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er den ene solgt, så da gjenstår den med liten sprekk ijen...(ikke synlig, og umuig å legge merke til når den er påmontert i bil)

• 2 weeks later...
Skrevet

da er den siste hattehylla ferdig trukket om! så til deg som skulle komme å hente den uten skade, så ligger den nå klar! har renska PM posten, så har mistet brukernavnet til vedkommende.. så håper du leser innpå her da jeg lovte å ta kontakt når den var ferdig!

Skrevet
budet står på 400kr for den uten skade!

Hattehyller kan sendes til meg, så går jeg videre til fyren som trekker om så sender jeg når den er ferdig! blir jo 250kr ifrakt tur/retur, pluss arbeid og stoff.

er usikker om sedan/coupè har like hattehyller :?

Har en m3 hattehylle coupe, e36. med hodestøtte hull i som jeg ville hatt trekt i svart skinn. hva kommer det på for arbeid og stoff. leverer den til deg. du skal ha 5-600kr for hattehylle med skinn så regner med en del mindre da jeg har hylla ...

Skrevet

arbeidet kommer på 500kr på en standard hattehylle som jeg selger, så alt annet som tar lengre tid blir jo ekstra. sende meg ett bilde av den hattehylla du vil trekke om, så kan jeg vurdere. kommer nok ikke på mer enn 700kr uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...