Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde oppkjøring 13.03.08 på fødselsdagen min;D Klokken halv 11 var jg igang, hilste på sensor, go snakka litt med han og kjørte relativt greit:) dommen falt hall 12 og jg bestod!;D Så vi snakkes på kvadrat!

Skrevet

Grattis! Du får kjøre fint så du ikke havner i statistikken over nye sjåfører som havner i ulykker hehe

PS: Toppfarten reduseres ikke så veldig mye på en stund, så du har ikke noe behov for å teste det enda :wink::lol:

Skrevet
Hadde oppkjøring 13.03.08 på fødselsdagen min;D Klokken halv 11 var jg igang, hilste på sensor, go snakka litt med han og kjørte relativt greit:) dommen falt hall 12 og jg bestod!;D Så vi snakkes på kvadrat!

Klarer du 200km/t gir jeg deg 200kr! 210km/t 210kr :wink:

Gratulerer med lappen 8)

Skrevet

Grattis så meget! Kjør pent, ikke tro du ikke kan miste lappen selvom du "bare" har 1.8L. Jeg mista min med en sur 1.6L forgasser M10 (har den igjen nå, takk gud for det. Helt jævlig uten)

Skrevet

Klarer du 200km/t gir jeg deg 200kr! 210km/t 210kr :wink:

Gratulerer med lappen 8)

ikke med det første;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...