Gå til innhold

k-sport bremser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slike K Sportbremser på E34'n min og de fungerer bra synes nå jeg da, har brukt de på ACR,Lånke og Våler og de fungerer mye bedre enn originale.

Men de kan ikke hevde seg mot skikkelige bremser som AP,Brembo eller Alcon, som de som driver med motorsport bruker, du får hva du betaler for.

Og de er laget i østen ja, ikke i Tyskland.

Noe som er dårlig på disse er at det såkalte bellhouset mellom skiven og navet er av stål slik at skiva blir unødvendig tung, hos dyre merker er dette av en hard aluminiumslegering, en annen ting er at de sliter beleggene litt skjevt slik at klossene slites ut raskere, noe som har en del å si når et sett med klosser koster 2000kr.

• 4 weeks later...
Skrevet
Jeg har slike K Sportbremser på E34'n min og de fungerer bra synes nå jeg da, har brukt de på ACR,Lånke og Våler og de fungerer mye bedre enn originale.

Men de kan ikke hevde seg mot skikkelige bremser som AP,Brembo eller Alcon, som de som driver med motorsport bruker, du får hva du betaler for.

Og de er laget i østen ja, ikke i Tyskland.

Noe som er dårlig på disse er at det såkalte bellhouset mellom skiven og navet er av stål slik at skiva blir unødvendig tung, hos dyre merker er dette av en hard aluminiumslegering, en annen ting er at de sliter beleggene litt skjevt slik at klossene slites ut raskere, noe som har en del å si når et sett med klosser koster 2000kr.

er nokk en riktig forklaring det der:-)men du verden det er bra bremser.driver enn med racing så er bremser bare en fis i nordavind på slitedeler en må bytte underveis.annbefaller og montere ferodo klosser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...