Gå til innhold

E36 320i Coupe vrak selges


B. Sveigdalen
 Share

Anbefalte innlegg

E36 320i Coupe selges. Bilen er ikke "offisielt" taksert til vrak, da jeg ikke hadde kasko på den. Diamantschwarz metallic, M3 sidelister, rød/hvite baklykter, Black Diamond skiver foran/bak og ettermontert X-Brace fra M3 Cab. Km. stand 173 000 km. Ellers var dette en strøken, rustfri og velstelt bil.

Frontspoiler, lykter, grill, panser og framskjermer ødelagt etter et direktetreff mot autovernet. En bærebru er bøyd og stabilisatorstaget er revet løs. Om rammevangene er skjeve, er umulig å se. Bilen landet oppå autovernet etter smellen, så kanalen på høyre side er opprevet, og det er skader i gulvet.

Ellers er bilen hel, og motoren er startbar og går fortsatt. Bilen går an å kjøre, men står litt skjevt på grunn av bærebrua som er bøyd.

Jeg vet ikke hva dette er verdt, men vil starte med en prisantydning på 12 000,- Bilder kan postes/sendes dersom det er seriøs interesse.

Ta gjerne kontakt på tlf. 911 71 398, da jeg sjelden er her. Ikke SMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder ligger jo allerede på Bimmers, når jeg tenker meg om..

5nrjtvto5g95ctttjsyy.jpg

imy2djmvj9nf35ulr2so.jpg

l0jfr3a1zftquqysxw8b.jpg

Kan legge til at det er en Rieger bakrutespoiler på bilen. Kun to av felgene som sitter på bilen på bildene var hele, så den står på E39 stålfelger nå. Men de to Coupe-felgene som er hele følger med.

Ta kontakt hvis du er interessert. Mail: b-sveigdalen@sensewave.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Vel, siden de to personene som viste interesse for bilen, og som til og med gjorde konkrete avtaler om handel, ikke viste seg å være til å stole på, så prøver jeg meg igjen..

Prisen vi ble enige om i begge tilfellene var 10 000,- Så bilen går for denne summen, ikke noe mindre.

Tlf. 911 71 398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...