q_ueen Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Hei der folkens.... Tid for påske og stygge skistativ Mitt spørsmål: Jeg har funnet en skiboks som heter Thule Spirit 820 som jeg synes passer perfekt for meg. Jeg har rails men jeg har ingenting å feste boksen i, hvilket stativ bygger minst og at det ikke stikker ut ting og tang. Jeg vil at den skal se "limt" oppå taket og at jeg vil ha den lakkert i samme farge som bilen min. HVOR I ALL VERDEN FINNER JEG ALT DETTE? Jeg blir gal av internett og alt surret som ligger her, ja nå spør jeg fagfolk, dere! Har noen peiling? Jeg har en 525 Touring DAT 2005 mod i den mest tradisjonelle sølvfargen, husker ikke fargekoden eller navnet. Hilsen dronningen i Harstad:) P.S: kos dere i finværet
Sir Hofstad Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Monterte nettopp en slik boks på en ny X5. Er hull for stenger igjennom boksen i underkant som hviler på railsen. Den boksen jeg monterte mener jeg kom ferdig lakkert i bilens farge og kostet ca 6000 + monteringsutstyr.
q_ueen Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Og hvor gjorde du dette? Trondheim? Hm....jeg bor i harstad...
Sir Hofstad Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 En mulighet er jo å levere boksen til de lokale lakksprøyterne? Så ut på kvitteringen som fulgte med da jeg fikk bil og boks inn på jobb at boksen var ferdig lakket. Høyden på boksen vil bli slik at underdel ligger i linje med rails.
q_ueen Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Vet du om det er Thulefester eller andre universale fester? De Thulefestene jeg har sett bygger høyt og stikker mye ut på sidene.
Sir Hofstad Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Thule, og de ligger helt nede på railsen, og er skinnene tilpasset stikker de ikke mye utenfor, gjør de det er det bare å kappe
Chris A Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Er selv på jakt etter boks til min e-60. JEg kunne godt ha tenkt meg Packline Carving pga. lengden behandlet i sølv met, jeg skal bruke den mest til bagasje. da min er Titanium silver ( Kode 354) Lengden er 195 Cm bredden er 90 cm. Noen som har denne boksen på sin bil? Syns det blir så stygt med boksen stikkende ut i foran og bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå