boost Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 noen som kjenner til denne i drammen? kansje reise å sjå på den? som bor i drammen:) http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
eriklepe Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 synd det er cab? Hva mener du? Bilen ser jo grei ut, kanskje litt stiv pris. I mine øyne trekker tomatgiren og interiøret ned. Synes ikke grått passer til blått. Dessuten er jeg skeptisk til glansen på de felgene.
boost Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 høg? er m-teck understell. ja felgene er minste problem å bytte ut:) ja muli prisen er litt høy.. mn er med hardtopp trekker opp litt.. automat er kjedli kansje.. men skal være cruse bil:)
Mexos Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Så ut som en fin bil. Liker også fargekombinasjonen og den er jo velutstyrt. Minus for automatgir, men er jo en cruisebil så er kanskje ikke så farlig? Jeg synes også den var stivt priset. 270 hadde kanskje vært en bedre pris?
Betakaroten Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Skjønner ikke at alle synes at automat er minus? Er jeg den eneste personen under 65 som synes at dette er deilig å kjøre med? Er jo minus på forbruk, men det er vel ikke helt det store kriteriet når en kjøper cab. Pen bil - for pris og feil farge på interiør. Pene felger men litt for chrome ja....
eriklepe Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Jeg har også autolatgir på to av mine biler nå og synes det er helt topp. Men det er fordi det er bruksbiler frem og tilbake på jobb med køkjøring osv. På en bmw cab er ikke automat et alternativ for meg, dette er en bil du skal kjøre ikke bli kjørt av. 320 er ingen racerbil, spesielt ikke med automat!
hauken Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 sjekk type stereo,kjipeste utgave er ikke noe særlig på cab...var på nippet til å kjøpe en selv,sto harman kardon i annonsen,virkeligheten var noe annet....
boost Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 okei.. har å sett på 2004mod cabber. litt høyere i pris men.
Mexos Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Stereo er jo enkelt å oppgradere, Så ville ikke lagt for mye vekt på det. Også løsninger som ser originale ut.
eriklepe Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 HK anlegget er ikke allverdens å skryte av. Jeg hadde det i min. Nå har jeg ikke forsøkt det vanlige, men kan ikke tenke meg det er så mye dårligere. En uogrinal cd spiller i e46 ser helt på tryne ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå