Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

86udk3zpx7wem1zegy60.jpg

Da er er det klart for å bytte motor i E30'en. Hadde håpet å få det til i løpet av påsken med tidsskjema som følger:

- Demontere og gjøre klar i løpet av denne helgen

- Demontere motor, girkasse og differensial i E30'en på onsdag

- Resten bør bli ferdig før mandag

Måtte bare lage en tråd for å legge litt press på meg selv :lol: og håper selvfølgelig på nyttige innspill!

GOD PÅSKE!

Edit: Lagt inn riktig bilde :oops:

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sant, det er åpenbart ikke en M20, trodde kansje det var en 316/318 (M40?), men har lite peil på hvordan de ser ut..

Er trådstarter på bærtur her? :P

Skrevet

Huff, feil bilde :oops:

Da er ihvertfall m50b25 motoren ute av donorbilen, og klar for insetting i E30èn. Noen som har gode tips? Dette er jo en jobb som mange har gjort tidligere. Trenger ikke finne opp kruttet på nytt 8)

Skrevet

jaja håper du får dette unna kjapt =)

jeg sliter nemlig med å finne ut hvilke mellomaksling deler jeg skal bruke. Har hørt en kan bruke bakerste delen fra E30 og fremste delen fra E36. Men tror ikke det er så lett, har 2 E30 akslinger, en 320 og en 325, med forskjellige lengder på bakre delen. Så her er det mange å velge i..

y3sf54l32f99co5ywf70.jpg

Skrevet

Har lest at en E36 325 mellomaksel skulle passe med små modifikasjoner. Men det var vist med getrag 260kasse. Siden jeg skal ha en e28 sperrrediff skal jeg tilpasse en e36 m3 mellomaksel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...