Kaptein Vom Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 Da har jeg vært ute å hentet bunnpanne fra e34 525, men jeg mangler oljerøret fra bunnpanna til oljepumpa. Hvis det er noen som har det liggende er jeg mer enn interessert.
Kaptein Vom Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Da er det kjøpt ny oljepickup, plugger, pkn sett, simringer ,overføringer gearkasse, vannpumpe, viftereim, plugger div filter og nytt toppdeksel Motorrommet så forferdelig ut, men nå er det nylakkert. Da begynner kosejobben å få alt inn.
Fliid Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Det smetter i som fot i hose! ; ) En M50 i en E30 er alltid like artig : ) Fenomenalt og kjøre : )
Kaptein Vom Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Da er bunnpanne, travers og gearkasse vasket og klar for montering. I dag er det montering av bunnpanne og gearkasse. Skal ta noen bilder av dagens arbeid
325icab_88 Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Hva har du gjort med bremsekraftforsterker? Bytta til Ix? Tar den ikke i innsuget? I så fall hvilke motorfester og gummi bruker du?
Kaptein Vom Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 Hva har du gjort med bremsekraftforsterker? Bytta til Ix? Tar den ikke i innsuget? I så fall hvilke motorfester og gummi bruker du? Har brukt motorfester fra E28 525i. Ved å shimse opp motorfestet på vs håper jeg å gå klar bremsekraftforsterkeren
Kaptein Vom Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 Har du bilder av forriges ukes arbeid? Her er det bilder hva som er gjort Ny oljepickup fra E34 525 Endelig kan jeg begynne å montere deler sammen Her trer man bilen over motor Da er traversen god som ny og klar for montering
Kaptein Vom Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 Da har jeg fått inn motoren, montert travers, gearoverføring og koblet til clutchen. Her er noen flere bilder Her er motor skrudd fast Litt kosmetisk kosejobb
Kaptein Vom Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 Her har diffen fått litt farge på seg God plass til gearkassen
Kaptein Vom Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 Noen som har originale eksosmanifolder til e36 328 liggende? Så slipper jeg å montere disse støypejernsrøra
oddis Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Bra tråd, synes du jobber veldig bra og målrettet! Jeg skal love deg det blir en trivelig bil å kjøre da du er ferdig Kjappt spørsmål: Passa bunnpanna di rett på? (Fra E34 525). Jeg brukte ei fra E34 520 91 mod, men den måtte jeg snitte ut en bit på eksosiden for å få den til å klar av innerkonstruksjonen av blokka, for å matche opp på boltehullene. Har spurt omtrent alle jeg vet har gjort denne konverteringen på forumet nå, og det virker som om det er forskjell på pannene. Beholdt du oljeskvalpeplata som sitter over den orginale E36 oljepickup'n? (Som sitter skrudd i blokka)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå