Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg vært ute å hentet bunnpanne fra e34 525, men jeg mangler oljerøret fra bunnpanna til oljepumpa. Hvis det er noen som har det liggende er jeg mer enn interessert.

Skrevet

Da er det kjøpt ny oljepickup, plugger, pkn sett, simringer ,overføringer gearkasse, vannpumpe, viftereim, plugger div filter og nytt toppdeksel :D

Motorrommet så forferdelig ut, men nå er det nylakkert. Da begynner kosejobben å få alt inn.

pf477z79ijccny6gc1mz.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet
Hva har du gjort med bremsekraftforsterker? Bytta til Ix? Tar den ikke i innsuget? I så fall hvilke motorfester og gummi bruker du?

Har brukt motorfester fra E28 525i. Ved å shimse opp motorfestet på vs håper jeg å gå klar bremsekraftforsterkeren :D

41tufl03rjh86fre0xqc.jpg

azcjycdylnx1m297qavk.jpg

Skrevet
Har du bilder av forriges ukes arbeid?

8)

Her er det bilder hva som er gjort :D

Ny oljepickup fra E34 525

rrsp4ah775kc2394aup5.jpg

Endelig kan jeg begynne å montere deler sammen :D

ln6ik1uuaix4i7czo0mi.jpg

Her trer man bilen over motor

6ea521072xojqq5ln705.jpg

rwylvdo2rr9x3hlwutai.jpg

kc71wsxp7521n93tyllx.jpg

p055sqrrt8ocrqe2m6bd.jpg

8a6kme52bnm1ajlw3100.jpg

Da er traversen god som ny og klar for montering

yfk1rfnk9fj3mmahf4fy.jpg

Skrevet

Bra tråd, synes du jobber veldig bra og målrettet! Jeg skal love deg det blir en trivelig bil å kjøre da du er ferdig :)

Kjappt spørsmål: Passa bunnpanna di rett på? (Fra E34 525).

Jeg brukte ei fra E34 520 91 mod, men den måtte jeg snitte ut en bit på eksosiden for å få den til å klar av innerkonstruksjonen av blokka, for å matche opp på boltehullene. Har spurt omtrent alle jeg vet har gjort denne konverteringen på forumet nå, og det virker som om det er forskjell på pannene.

Beholdt du oljeskvalpeplata som sitter over den orginale E36 oljepickup'n? (Som sitter skrudd i blokka)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...