muchus Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 takkogtakk, bilen går sansynligvis i morgen til førstemann på forumet som viste interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Har prøvekjørt denne bilen for to uker siden, å må si at den kjentes bra teknisk ut. Fikk se kvitteringen på ca.55.000 fra EMM sport i trondheim å det var skiftet plenty slitedeler samt bakluka og endel rundt A/C. Å kåste på denne 10.000-20.000 i nytt interiør, samt noe lakkjobber så får du en grom 540 som fortsatt ligger under gjennomsnittet i pris. Grunnen til at jeg ikke slo til er fordi jeg har kostet på 530 alt for mye i forhold til hva jeg får hvis jeg selger den, derfor blir den beholdt. Lykke til med salget! Håper du skaffer deg 7'serie å fortsetter å komme på treffene etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 helt klart et røverkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 :) hm... en fornøyd kjøper? hehe..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Det var nesten.. gikk litt i vasken nå, men mulig jeg kjøper den. Vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muchus Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 ja, dumt du ikke kunne komme til trondheim sånn på rappen, rakk ikke å å komme til ålesund med bilen før jeg måtte dra på jobb i kvinnherad. Menmen, vi får se hvordan det går, har jo en stedfortreder for meg der, så regner med bilen går etter hvert, den er fortsatt til salgs i alle fall.. Skjønner forsåvidt ikkeno, ingen som kommer og ser på den. Lurer på om jeg skulle ha skrevet noe annet i annonsen.. Menmen, kommer vel ikke med noen tips dere som er interessert i å kjøpe bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Jeg ville kanskje vasket den innvendig? Synes bilen gir preg av å være litt rufsete på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muchus Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 men det stemmer også.. Bilen er rufsete. Dørkplaten og bakseteryggen i den er relativt skitten (ikke så skitten som på bildene siden jeg har kjørt på med tepperens siden da), men har tilbud på ny brukt bakseterygg som er strøken samt forseter, sittesofa, dørtrekk til alle dører og pen midtkonsoll (også med org tlf) for 8000. Baksetene kan jo settes i til neste år så. Hvis dette blir gjort innvendig kan jeg ikke komme på noe særlig mer kosmetisk på den fronten. Dørkplaten tipper jeg ikke er for vanskelig å skaffe hvis noen ønsker å skifte ut den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Det er nok dette som gjør at ikke bilen blir solgt. I tilegg er ikke grønn den mest attraktive fargen utvendig heller.. Beige/brunt dashbord er heller ikke å foretrekke tror jeg når det er litt slitt.. Men jeg skal ribbe den om jeg kjøper den. Det som er bra med denne bilen er MYE utstyr.. virkelig imponerede utstyrsliste på denne kjerra, og at den har vært i landet såpass lenge som den har. Virker bra stelt mht servicer å slikt også, og det er jo viktig.. Søren heller nå fikk jeg lyst på den.. kanskje jeg kan komme å hente den til helga..går det an på Lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muchus Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 går sikkert fint ja, vi kan ringes i morgen. Hvis det er interessant kan jeg sende bilen på en siste service hvis det er ledig time for en oljeskift og en generell sjekk om det er noe mer jeg ikke har fått med i beskrivelsen. Kan vel kanskje nevne att å ribbe bilen fullstendig ikke vil bli nødvendig, dashbord og plastik på den innvendig er pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Jepp, det høres bra ut. Tar kontakt med deg på tlf. i morgen mvh Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 er det lov å spørre hvordan forbruket er på en drøm som det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muchus Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 klart det.. 1 l på langkjøring.. 1,5 på bykjøring.. give or take alt etter kjørestil seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Solgt til meg:):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg