Gå til innhold

Noen som har peiling ? effekt anlegg.

Narum
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har sett paa et effekt anlegg hos Schmiedmann.

Det jeg har sett paa er:

4 rørs Eisenmann sportspotte i M3 E46 look 4XØ70MM ser ut til aa lage en ganske grei lyd.

hva mener dere som kan noe om dette her er det et greit anlegg eller ?

Skal ha det paa min e46 328i sedan.

saa lurte jeg i tilleg paa om noen andre her paa forumet har bruk Schmiedmann til aa montere ting paa bilen, for jeg lurer paa time prisen deres om jeg kjOre opp til skien aa faar dem til aa sette det paa for meg, for jeg er ikke akkurat kongen av mekanikerene. :P

Saa paa sia deres at det ville ta rundt 3-4 timer aa sette det paa men vet ikke om det er verdt det om det er 1000 spenn i timen lixom. da koster det jo totalt 13000 det koster 9400 aa kjOpe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fra katalysatoren og bakover du skal montere? I såfall skulle det ikke være håpløst å gjøre det selv. Bruker vel de originale festepunktene vil jeg tro.

Vil ikke påstå noe for jeg har ikke gjort det selv, men nå har du min teori i hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eisenmann regnes som et av de absolutt bedre merkene du kan kjøpe, så har du pengene til å kjøpe Eisenmann er det ikke dumt. Er effektanlegget tilpasset bilen burde det nok ikke være så vanskelig. Det som kan gi deg litt problemer er at du skal ha 4-dobbel eksos, så kan bli vanskelig å finne ut hvor du skal feste det på høyre siden av bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schmiedmann har helt ok timepris, men ingen av de to gangene de har montert eisenmann-potte for meg har det blitt bra.

På Z3n så henger hele potta løst og når den blir varm dunker den fra side til side og smelter bakfangeren... Time hos svendsen er bestilt.. :roll:

4-dobbel hadde jeg driti i, men det er meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...