Gå til innhold

Ebc eller orginale bremser

bmwomar
 Share

Anbefalte innlegg

her er det ikke svar om bilen er en banebil... jeg anbefaler EBC sine bremser og klosser uansett framfor orginalt, om ikke annet fordi du slipper bremsestøvet i så stor grad som org....

har vel ikke byttet t red stuff, men heller gått for green stuff, red stuff er vel litt extremt for gate bruk men green stuff er perfekt for gatebruk..

så gå for EBC du... www.styling-tech.no ha en kampanje på komplett sett skiver og klosser nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er forskjellen på red stuff og green stuff?

Info om EBC klosser her :P .

Har selv kjørt med Green Stuff i 2 år nå! Merkbart mindre støv fra de, men merker ikke noe bedre br.effekt med de :wink: .

Husk å sjekk GS sine sider før handling! Kampanje der i noen mnd. fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må redstuff klossene kjøres varm før de får full effekt eller virker de "fra 0"

Hvem er det som har best pris nå om dagen da? er det styling tech?

trur det er styling tech som har det beste tilbudet akkurat nå ja... knuser som oftest GS sine kampanjer :)

redstuff er hardere og trenger litt mere temperatur for å få full virkning, mens green stuff virker fra 0.. red stuff holder en sinnsykt gripevne ved høye bremsetemp.. men egner seg best ved banekjøring...

så jeg valgt kombo med slissa skiva og green stuff fra styling tech... :)

lykke til med valget ditt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye Yellowstuff R klossene er jo et alternativ? de biter fra kaldt og er absolutt til å anbefalle.. jeg bruker de på bilen min og det fungerer veldig bra også fra kaldt 8)

edit:

men om du trenger de klossene er jo en annen ting.. satt på med en kompis me 3-serie men redstuff som funket meget bra! den virkelige forskjellen kommer vel egentlig om du også bytter til stålomspunnede slanger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...