bmwomar Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Må skifte bremser på 320 dat`en min. Er usikker på om jeg skal gå for orginal eller ebc skiver og redstuff klosser. Vil jeg merke noen forskjell om jeg går for slissede skiver og redstuff??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 320dat høres jo ikke akkurat ut som noen banebil, så gå for orginalt. Btw, bumpe en teknisk tråd før det har gått en halvtime...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 her er det ikke svar om bilen er en banebil... jeg anbefaler EBC sine bremser og klosser uansett framfor orginalt, om ikke annet fordi du slipper bremsestøvet i så stor grad som org.... har vel ikke byttet t red stuff, men heller gått for green stuff, red stuff er vel litt extremt for gate bruk men green stuff er perfekt for gatebruk.. så gå for EBC du... www.styling-tech.no ha en kampanje på komplett sett skiver og klosser nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 hva er forskjellen på red stuff og green stuff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Jeg gikk for den kombinasjonen du vurderer, med slissa skiver og red stuff. Du vil merke forskjell på nedbremsingen, uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Må redstuff klossene kjøres varm før de får full effekt eller virker de "fra 0" Hvem er det som har best pris nå om dagen da? er det styling tech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Forskjellen på red-/greenstuff klossene er vel at førstnevnte er mer til bane/racingbruk. Gå for greenstuf og EBC skiver du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 hva er forskjellen på red stuff og green stuff? Info om EBC klosser her . Har selv kjørt med Green Stuff i 2 år nå! Merkbart mindre støv fra de, men merker ikke noe bedre br.effekt med de . Husk å sjekk GS sine sider før handling! Kampanje der i noen mnd. fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Må redstuff klossene kjøres varm før de får full effekt eller virker de "fra 0"Hvem er det som har best pris nå om dagen da? er det styling tech? trur det er styling tech som har det beste tilbudet akkurat nå ja... knuser som oftest GS sine kampanjer redstuff er hardere og trenger litt mere temperatur for å få full virkning, mens green stuff virker fra 0.. red stuff holder en sinnsykt gripevne ved høye bremsetemp.. men egner seg best ved banekjøring... så jeg valgt kombo med slissa skiva og green stuff fra styling tech... lykke til med valget ditt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Har sendt mail til gs, styling tech og brakes norge, så får jeg høre hvem som er billigst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 det beste er å ringe styling tech.. så spør du etter svein erik.. hain leverer veeeldig gode priser på dette... spes hvis du spør om hain har nå gopris ettersom GS kjører kampanje.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 jeg får vel svar på mail også ? vi får høre da hvem som er billigst............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 De nye Yellowstuff R klossene er jo et alternativ? de biter fra kaldt og er absolutt til å anbefalle.. jeg bruker de på bilen min og det fungerer veldig bra også fra kaldt edit: men om du trenger de klossene er jo en annen ting.. satt på med en kompis me 3-serie men redstuff som funket meget bra! den virkelige forskjellen kommer vel egentlig om du også bytter til stålomspunnede slanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Tror det holder med greenstuff på orginal 320 diesel, skal ikke trimme, så tror det "skrubber" nok. Funker greit med orginalt også. Men ser litt bedre ut med borra skiver når man har 19`felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå