Gå til innhold

Bytte fra 4:3 til 16:9 widescreen i E46?

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg sjekket opp dette på min da min har navi med kasettspiller. Det skal være plug and play hvis du kjøper den store skjermen, bare med kasettspiller. Du har nemlig to typer. En med kasettspiller innenfor den store skjermen, eller cd. De som har byttet fra 4:3 navi til 16:9 navi med cd spiller har hatt problemer med at den ikke vil lese av cd'en.

Jeg har en kar jeg handler fra som kjøper deler rett fra BMW og han kan skaffe helt ny skjerm med 1. års garanti for $1250. Det er med frakt. 6337 norske kroner. Dette er med cd da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo 16:9 skjermer på ebay til en billig penge, men jeg fikk beskjed her på forumet for litt siden at skulle jeg bytte ut min 4:3 skjerm med kasettspiller til en 16:9 skjerm med cd-spiller så måtte jeg også bytte ut radiomodulen som sitter baki bagasjerommet. Vet ikke helt hvorfor, men det er sikkert pga. det som anderslien sier her at cd-spilleren ikke virker..?

Iallefall så koster det fort et par hundre dollar for en slik radiomudul fant jeg ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bare er cd-spilleren bak skjermen som ikke funker så blir det jo hipp som happ, jeg får litt vemmelser av kasettspillere.. hehe.. men jeg har lest noe om det, tror ikke radiodelen kommuniserer med cd-spilleren? Mulig man ikke kan se hva slags radiokanal man hører på osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...