Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen om noen nettsider med skadebiler som det kunne lønne seg å importere som donorbiler til ombyggning?? *Kremt 318ti/323ti*;)

Helst med mulighet for et språk jeg forstår:) (Norsk/engelsk)

Skrevet

Off, trist syn:( men må jeg ut med noe mer enn moms og frakt i tillegg til kjøpesummen hvis bilen bare skal brukes som delebil? Er passe grønn på dette området...

Skrevet

Skal du kun ha den inn i Norge og ikke skilter, betaler du prisen på bilen, frakta og momsen på bilen ja. Jo billigere bil du finner, jo billigere blir momsen. :)

Skrevet
:D Tror jeg må begynne å spare litt nå. Plukke det jeg skal ha av deler, la andre plukke litt hvis de trenger noe, sende kadaveret til huggern og ut å feire med vrakpanten :wink: Takk for raske svar
Skrevet

Er det ikke slik at privatpersoner i utgangspunktet ikke har lov å kjøpe vrakbiler fra forsikringsselskap osv? Kun fra private? Mener det finnes en norsk side også med kun vrakbiler, men er kun firma som har tilgang til den. Er jeg helt på jordet nå?

Du får ikke vrakpant på utenlandsk bil som fugl sier, men du får levert inn karosseriet til hugging fordi. Så du vil ikke få no problemer med å bli kvitt karosseriet når du er ferdig med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...