Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 92 mod e36 som var dugg i hovedlyktene,fikk byttet hovedlykter etter at den ikke gikk gjennom eu med dette..de lyktene jeg byttet til var det ikke dugg på.. men så begynte de å dugge og ble fuktige etter et par uker.. er dette et problem på e36? noen som har tips til å fjerne dette?

Mvh Lene :)

Skrevet

Et veldig vanlig problem det der. Du kan prøve å skifte pakning på lyktene å se om d hjelper. Andre borer et hull i lyktene så d blir litt sirkulasjon av luften

Skrevet
Et veldig vanlig problem det der. Du kan prøve å skifte pakning på lyktene å se om d hjelper. Andre borer et hull i lyktene så d blir litt sirkulasjon av luften

okay.. takk for svar :) men blir det jævlig møkkete inne lykta om jeg borrer et hull i lykta?

Har også er problem med vindus motoren på venste side.. vinduet går ikke opp og ned når jeg åpner døren,og vinduet funker av og til.. men når jeg tar ned ruta så vil den ikke opp igjen.. klikker spess når jeg har vasket bil ell er fuktig ute.. kan dette være motoren ell er det noe føler eller noe som kan være problemet? :)

Skrevet

Har ikke borret noe hull i lyktene jeg, så vet ikke hvordan det blir, men man lager jo hullet inn mot motorrommet så kan ikke være så ille...

Er nok en sensor, evnt vindusheis-motoren som har tatt kvelden.

Skrevet

Jeg har kjørt uten de koppene bak i flere år uten dugg :) Hvis du ikke vil fjerne de, kan du ta de av når det er dugg og så sette de tilbake.

Husk å sette de på hvis du skal ta motorvask :)

Duggproblemet er også større hvis du kjører tåke+parklys kombinasjonen mest.

Skrevet

Ved kjøring med nær/fjernlys dannes det jo mer varme som gjør at fuktigheten fordamper. Som Dr_S sier blir det mer problem med park/tåke-kombinasjon da dette lager mindre varme

Skrevet

Har nå tatt av koppene bak lykta og nå er det ikke mere dugg :) wee.. så takk for hjelp :)

Men har et spm til jeg.. har fått på m3 fanger nå,også skal jeg ha på spredere,åssen fester jeg festebraketten? skal den skrus fast i fangeren? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...