///Mysild Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 noen som vet åssen reglene er med ny frontrute? har kasko, og har hørt at da fikser de ruta gratis, og diverse... noen som vet åssen dette funker? 2000 i egenandel for ny rute med delkasko, slikt vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Er nok 2000kr i egenandel ved full kasko også... Husk å ordne deg en steinsprut midt i synsfeltet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 oki... ruta mi ser ikke ut... helt matt og ripete, og full av små hakk... så blir nok ordna haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 hehe hadde samme problemet, ruta så ikke ut... så jeg spurte pent på verksted om de kunne bytte den .. og vips ny rute til 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 jeg skiftet akkurat min på grunn av at jeg fikk noe sprekker i den : / har fullkasko nå og måtte betale 2000kr i egenandel. husk at du må oppgi skade osv på et skjema. så vet ikke helt skade årsaken til matt og ripete rute. kanskje en vaskemaskin har gjort det? : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 oki... får vel få meg ny rute etter påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Jeg har en ulakkert bakfanger, du skal lakke bilen etter påske. Da finner vi en grusplass, så setter du bilen din bak min også spinner jeg Skade: 736 steinsprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 hahhhaahah og skal bytte panser og lykteglass så blir jo fint det... får matta litt i sammeslengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Ja, også sier du vel at det var min skyld, så blir det JEG som må betale både rute og lakkering Edit: Bytte panser? Carbon?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 carbon!?!? latterlig!! nei.... skal bare ha nytt ja, hadde vært greit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Latterlig?! Carbon er jo tøft da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 tøft ja, men du får ikke meg til å ha det... det er ikke 10.000 kroner tøft! hehe... og det har så og si lite for seg... men jeg liker ikke carbon, greit på emblemer og banebiler, men liker det ikke på min derfor jeg har kjøpt m3 innsteg og ikke ///m med carbon bla... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Jeje, smak og behag. Får panser ned i 2500 på ebay da;) Jeg lurer på carbon på min etterhvert i hvertfall. Men det er mye annet som kommer først;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 ja, men mye tilpassing på de panserene da... det kan jeg love deg! alt under 6 er det mye mikk makk med har jeg hørt... seff, kan jo være tøft, men ikke nå... da skulle jeg hatt nederste delen av vingen carbon, lepper foran og bak, og tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Funderte litt på noe sånnt jeg og. Men med svart tak og bakluke, og carbonpanser, -bakrutesenker og -spoilerlist bak +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå