FEDNO Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 jada... bilen lever den... men den må ha gløderen i hele tiden får å kunne kjøre. hva kan det være?
Kobar Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 som sagt tror jeg det kan være selve glødepluggen som er moden for utskifting. du skrur bare ut den gamle, og tar den med til nærmeste leketøysforretning som driver med kyosho bensindrevet leketøy, så kjøper du deg en ny!
FEDNO Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 ja husker du sa det. men har ikke rukket det enda... men å koster sånnt? vet du det, jeg har også lasta ned byggnings manual for bilene også. og komplett dele liste, skikkelig nice egentlig. har du funnet kontrolleren?
SondreLM Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 En glødeplugg koster bare sånn 20 kroner tror jeg. Og du gjør lurt i kjøpe flere om gangen, sammen med en bensinfilter. Da slipper du smuss og drit i bensinen!
Kobar Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 nei, har ikke funnet noe fjernkontroll tror jeg kansje solgte den med en annen rc bil jeg solgte for nesten ett år siden..
FEDNO Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 En glødeplugg koster bare sånn 20 kroner tror jeg. Og du gjør lurt i kjøpe flere om gangen, sammen med en bensinfilter. Da slipper du smuss og drit i bensinen! aha... ja det er jo ikke så dumt egentlig. hvis ikke det er så dyrt så kan man like greit gjøre det... takk for tipset
FEDNO Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 nei, har ikke funnet noe fjernkontroll tror jeg kansje solgte den med en annen rc bil jeg solgte for nesten ett år siden.. okei... men da burde jeg jo egentlig få litt avslag på prisen. siden jeg ikke får med alt som stod i annonnsen... så engentlig! hehe
Kobar Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 du fikk den så billig i utgangspunktet.. så noe ettertidspruting er ikke diskutabelt
FEDNO Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 du fikk den så billig i utgangspunktet.. så noe ettertidspruting er ikke diskutabelt heheh... jaja regnet ikke med å få no tilbake likevel, men jeg har byttet gløde pluggen til en litt mer hissig en, så den gikk uten å ha gløderen i nå. så nå skal jeg bare justere motoren slik at den kan kjøre på tomgang. men ellers så er den kjørbar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå