Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
Skrevet

som sagt tror jeg det kan være selve glødepluggen som er moden for utskifting. du skrur bare ut den gamle, og tar den med til nærmeste leketøysforretning som driver med kyosho bensindrevet leketøy, så kjøper du deg en ny!

Skrevet

ja husker du sa det. men har ikke rukket det enda... men å koster sånnt?

vet du det, jeg har også lasta ned byggnings manual for bilene også.

og komplett dele liste, skikkelig nice egentlig.

har du funnet kontrolleren?

Skrevet

En glødeplugg koster bare sånn 20 kroner tror jeg. Og du gjør lurt i kjøpe flere om gangen, sammen med en bensinfilter. Da slipper du smuss og drit i bensinen!

Skrevet

nei, har ikke funnet noe fjernkontroll :? tror jeg kansje solgte den med en annen rc bil jeg solgte for nesten ett år siden..

Skrevet
En glødeplugg koster bare sånn 20 kroner tror jeg. Og du gjør lurt i kjøpe flere om gangen, sammen med en bensinfilter. Da slipper du smuss og drit i bensinen!

aha... ja det er jo ikke så dumt egentlig. hvis ikke det er så dyrt så kan man like greit gjøre det... takk for tipset :D

Skrevet
nei, har ikke funnet noe fjernkontroll :? tror jeg kansje solgte den med en annen rc bil jeg solgte for nesten ett år siden..

okei... men da burde jeg jo egentlig få litt avslag på prisen. :P siden jeg ikke får med alt som stod i annonnsen... så engentlig! hehe ;)

Skrevet
du fikk den så billig i utgangspunktet.. så noe ettertidspruting er ikke diskutabelt

heheh... jaja regnet ikke med å få no tilbake likevel, men jeg har byttet gløde pluggen til en litt mer hissig en, så den gikk uten å ha gløderen i nå. så nå skal jeg bare justere motoren slik at den kan kjøre på tomgang. men ellers så er den kjørbar. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...