Gunnar Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Fikk en Warsteiner-stylet E30 M3 med nr. 6 på siden bak oss gjennom Kristiansand natt til mandag. Den gamle til Kjell Rune hadde vel nr. 9, og så vet jeg om en med nr. 11, men kjenner ikke til denne med nr. 6 fra før. Er det noen som vet noe om den?
Ågedal Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Ja.Den holder til I Konsmo. bmw bygd her,6-7 mil vest for Kr.sand
Gunnar Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Hva er specsa på den? Er det en original M3?
Al Bundy Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Den dukka vel opp i fjor sommer hvis ikke jeg husker feil.
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Kikka innom en garasje for en tund siden med Warsteiner, 850er, og en eldre strøken 6 serie, vistnok en av de første bilene med AC. Og mye annet snacks... Men bilene tror jeg bare stod der, mener de ikke ble brukt.... Østfold det da.
Fredrik Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Kikka innom en garasje for en tund siden med Warsteiner, 850er, og en eldre strøken 6 serie, vistnok en av de første bilene med AC. Packard Motor Car Company (USA) var den første bilprodusenten som kunne tilby AC i deres modeller... året var 1939.
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Fikk en liten omvisning og husker ikke alle detaljer Kunne vært den første bimmerserien med AC? Husker den hadde org treratt.
Fredrik Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Fikk en liten omvisning og husker ikke alle detaljer Kunne vært den første bimmerserien med AC? Det tviler jeg på iom. at BMW 501/502 (bedre kjent som "Barockengel") ble eksportert til USA på midten av 50-tallet... og med V8 motor og hele pakken hadde den ganske sikkert også AC...
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Var en spesiell bil som en som hadde jobbet med BMW i over 40 år hadde kjøpt og stuet unna. Han fortalte mye om den bilen også, men husker ikke helt. Var vel mer interessert i "muskelbilene" lengre inne i garasjen... Mener bilen var en 60-talls, med AC, og det trerattet husker jeg godt. Men var vel avsporing på tråden, og jeg kan ringe han og høre hva han har stående så kan jeg oppdatere. Planlagt besøk der igjen til sommeren, så da hadde jeg kunne tatt noen bilder hvis jeg får lov.
Ole@Automote Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Har lenge hatt lyst til å lakke min M3 i hvit med Warsteiner men fant ut att jeg måtte finne på noe annet, såg på Hartge versjonen kan ikke huske å ha sett den i Norge før.
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Hvorfor går ingen for en sånn dekor? He-he Litt tøffere de andre kanskje? Selv digger jeg WTCC bimmerne, og de har samme grunnfarge,tror jeg, som Warsteinere.
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Har lenge hatt lyst til å lakke min M3 i hvit med Warsteiner men fant ut att jeg måtte finne på noe annet, såg på Hartge versjonen kan ikke huske å ha sett den i Norge før. Og Hartge er vi begeistret for
///MoePower Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Sort E30 M3 med gull og chrome dekor så jo rett og slett nydelig ut Kan vel ganske enkelt besvare spørsmålet ditt ved å si at alle vil ha det samme, fordi de er redde for å prøve noe nytt, de er redde for å bli pipet ut om hvor stygg og ødelagt bilen har blitt og hvor dårlig smak de har. Vi vet jo alle at M-tech aldri slår feil som regel, og når så mange av de andre også har sansen for M-tech, så går veldig mange for nettopp det. Ikke minst er M-tech veldig enkelt å montere i forhold til å begynne å bygge ting selv ved hjelp av universalsaker. Brukte forøvrig bare M-tech som et eksempel i denne saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå