Stian_B Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Heisann jeg har en tråd ute med salg av 318is touring med skadet motor... jeg solgte motor og driverk til en trondheim kjent som Ronny Bakken... DA jeg pratet med han gjorde jeg tydlig melding om at noe var galt med motoren og at jeg ikke hviste hva det var og at det kunne være alt fra reimhjul til skjæring... u sikker var jeg, fortalte jeg han.... motoren blei hentet lørdag, fikk melding mandag om at det var rådelageret som var gåent og hadde tatt knekken på veiv og råde... nå krever han pengene tilbake... ikke snakk om sa jeg... utrolig å oppføre seg sånn når jeg sier tydlig ifra om at noe er galt og den må opnes før bruk for å finne feilen... jeg tilbydde han ei kontrakt før kjøp for å være sikker... dette trengte han ikke sa han.... håper på noen tilbake meldinger om dette el lignende tilfeller el...
aloebiz.net Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Bare å drite i han... Men kontrakt burde du skrevet for din egen del så kunne han gjort hva han ville med sin del.. tørka seg i ræva med den eller noe..
Stian_B Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 jaja sant nok... bare greit for andre å vite om det hvis han noen gang skulle kjøpe noe av dem osv... fortalte han skulle komme på besøk... hvis han gidder å komme fra trondheim til drammen så fint for han....penger får han ikke uansett...
Azeton Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Hvis det ikke er kontrakt, har han noe å kreve for da? Bare si at du ikke har fått pengene enda.
Stian_B Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 det er også et godt poeng... hehe men poenge er at han krever det når han var innformert om alt før kjøp.. nisse spør du meg;-)
Azeton Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 "Du kan ikke kreve penger som jeg ikke har fått." Ja, det er en nisse..
Hanzo/// Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 useriøst å ikke skrive kontrakt! Om jeg skulle ha kjøpt noe så hadde jeg skrevet kontrakt. Om jeg som selger skulle solgt noe med feil/skade og kjøper var opplyst så hadde jeg i hvertfall skrevet kontrakt... Så dere er begge nisser spør du meg! Hehe..
mAZE Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 En muntligkontrakt er like bindende som en skriftlig. Dog da bare i teorien dessverre. Uten vitner kommer en til kort der.
kazynor Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 hvis du beskrev motoren over for eks epost så ligger det jo en "logg" over den... så bare be han brenne hvis han sutrer mer...
Bimmerlars Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Ganske tydelig hva han mente med det besøksopplegget sitt. Anmeld han for trusler. Tru med det i hvertfall, hvis han ikke gir seg. Jævla tufs
Ron Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Dette er en du IKKE burde terge for mye,du burde holde en meget saklig tone i denne saken. Dette burde du ta seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå