Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jeg har en tråd ute med salg av 318is touring med skadet motor...

jeg solgte motor og driverk til en trondheim kjent som Ronny Bakken...

DA jeg pratet med han gjorde jeg tydlig melding om at noe var galt med motoren og at jeg ikke hviste hva det var og at det kunne være alt fra reimhjul til skjæring... u sikker var jeg, fortalte jeg han.... motoren blei hentet lørdag, fikk melding mandag om at det var rådelageret som var gåent og hadde tatt knekken på veiv og råde... nå krever han pengene tilbake... ikke snakk om sa jeg... utrolig å oppføre seg sånn når jeg sier tydlig ifra om at noe er galt og den må opnes før bruk for å finne feilen... jeg tilbydde han ei kontrakt før kjøp for å være sikker... dette trengte han ikke sa han....

håper på noen tilbake meldinger om dette el lignende tilfeller el...

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bare å drite i han...

Men kontrakt burde du skrevet for din egen del så kunne han gjort hva han ville med sin del.. tørka seg i ræva med den eller noe..

Skrevet

jaja sant nok... bare greit for andre å vite om det hvis han noen gang skulle kjøpe noe av dem osv... fortalte han skulle komme på besøk... hvis han gidder å komme fra trondheim til drammen så fint for han....penger får han ikke uansett...

Skrevet

useriøst å ikke skrive kontrakt!

Om jeg skulle ha kjøpt noe så hadde jeg skrevet kontrakt.

Om jeg som selger skulle solgt noe med feil/skade og kjøper var opplyst så hadde jeg i hvertfall skrevet kontrakt...

Så dere er begge nisser spør du meg!

Hehe..

Skrevet

En muntligkontrakt er like bindende som en skriftlig. Dog da bare i teorien dessverre. Uten vitner kommer en til kort der.

Skrevet

Dette er en du IKKE burde terge for mye,du burde holde en

meget saklig tone i denne saken.

Dette burde du ta seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...