Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kaller du å opplyse kjøpere/selgere om forholdene rundt prisen som ødeleggende? så om jeg krever 700 000,- for min bil, og noen skriver at den ikke er verdt det. ødelegger di da tråden ?

ER felgene Hartge og i god stand er di verdt prisen. men er det kopi felger noe jeg regner med det er siden eiere av Hartge,Alpina og AC schnitzer ofte opplyser om dette synes jeg at prisen er merkelig.

Skrevet

Dette bli mitt siste innlegg i denna tråden siden det e ein aens salgstråd.

Ja eg syns egentlig at det e unødvendig å diskutere og "slenge med leppa" bare fordi noen har satt en pris dere er uenige i. Da kan dere heller gå og kjøpe felger en annen plass siden dere får det så rimelig!

Om du krever 700 000 for din bil får heller bli din egen bisniss, men om du får solgt den e ein aen sak. Men forstå meg rett. hadde det vært din salgstråd og andre hadde kommet med kommentarer om prisen så hadde du vel blitt litt irritert sjøl? tenk om han faktisk hadde ein kjøper og så leste han dette og så gjekk heila salget i vasken pga deg? Du kunne jo dikutert pris over pm med selger om den plagde deg slik.

Beklage Bimma /// for at eg e med på OT og nå ska eg gi meg.

Skrevet
13 000,- ? lolert, får jo 20" BBS CH for halve prisen nesten!brukt...skyt meg...finn.no -> bbs CH -> grin, og kjøp.

Så med mindre dette er ekte hartge i mint condition trur jeg du må vurdere ting litt her..

Dette er bare tøv og en dårlig måte å prøve å senke prisnivået på felger fordi du selv vil ha billige felger. Som regel er det kjøper som har mulighet til å ruinere selger fordi brukte felger er kjøpers marked.

Skrevet
13 000,- ? lolert, får jo 20" BBS CH for halve prisen nesten!brukt...skyt meg...finn.no -> bbs CH -> grin, og kjøp.

Så med mindre dette er ekte hartge i mint condition trur jeg du må vurdere ting litt her..

Har aldri bett deg kjøpe dei :twisted:

Skrevet
hmm, ingen? Liker felgene veldig godt, men er litt langt å reise til førde for å prøve de...

Det sjønner eg .. Men tenk kor fint og kjøre hjem me nye 19 " :D

Skrevet
må ikke valse nei! :)

Sikker på det? Er sedan det er snakk om. Coupe har vel breiere skjermer?

Tror nok du må valse ja..

Selv kjører jeg på 19" ET35, 235/35/19, det er ikke mye som skal til, men med full bil og på fartshumper så subber jeg, har bestilt meg valsing bak til min imorgen, koster ikke mange kronene (500kr pr hjulbue)

Absolutt verd det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...