Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har prøvd noe likndede på min e36 og der ble heller et dårlig resultat. Var enkelt å montere og kult når det var mørk ute. Men på dagen så du ikke at det var lys i de engang.....

3j35jpt1krz7r5gj6gfh.jpg

Skrevet
Hmm, ikke gal pris heller om enn vil prøve. Hvordan monter enn slike?

Mye pes på E34 og eldre, men greit på nyere med heldekkende utenpåliggende glass som er klipset fast. På E34 må du dele lykta (den er limt), og legge ringene inni.

har prøvd noe likndede på min e36 og der ble heller et dårlig resultat. Var enkelt å montere og kult når det var mørk ute. Men på dagen så du ikke at det var lys i de engang.....

Bilder på denne linken.

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=5432

Hva betyr "noe lignende"? Angel eyes med LEDs vil være slik du beskriver det, mens CCFL, som Biltema hevder dette er, skal være så sterke at de viser godt i dagslys.

Skrevet
Stegan her inne kjøpte det..

Første ringen slokka etter 3 dager..

Sier vel sitt?

Stemmer det, var vel ikke 3 dager en gang tror jeg:p hehe!!

Tok faktisk noen bilder av det når de var montert, kan prøve å legge de inn i morgen..

Skrevet
Men de hadde jo ikkje te e34..
Mye pes på E34 og eldre, men greit på nyere med heldekkende utenpåliggende glass som er klipset fast. På E34 må du dele lykta (den er limt), og legge ringene inni.

Jeg har prøvd på dette (ikke med biltema ringene), og kan bekrefte at det nesten er en umulig oppgave ](*,) . Men gjør ingen ting, for E34 bør kun ha vanlige eller sorte DE lykter :) .

Skrevet

tsskk... selvsagt!

De har jo universale...hehehehe...de er nok utrolig god passform på :)

Leste btw hele katalogen idag. med 1400nyheter for våren og sommeren....

Ser fram til masse latter etter hvert som det dukker opp masse biler med ymse styling fra biltema..

Hva med effektanlegg? eller ratt trekk med flammer?

Eller hva med en motorsykkelhjelm til 599? Hadde følt meg trygg da ja..

Skrevet

Jeg har prøvd på dette (ikke med biltema ringene), og kan bekrefte at det nesten er en umulig oppgave ](*,) . Men gjør ingen ting, for E34 bør kun ha vanlige eller sorte DE lykter :) .

Ska jo nesten sei meg enige der da... Har så smått begynt å bevega meg vekk fra tanken på angel eyes på bilen min... Men egentlig så kunne eg tenke meg å kombinere sorte DE lykter me AE... :oops:

Skrevet

Litt av poenget med Angel Eyes er jo å fortsatt fremheve de runde kjente BMW-lyktene, på tross av at man har en annen form på de utvendige lykteglassene på biler etter E34. BMW -er- de fire runde lyktene og nyrene. Det gir i grunnen ikke noen stor mening med AE på E34 og tidligere annet enn i mørket.

Og til han der de sluttet å funke etter tre dager - så lenge det er på Biltema er det jo faktisk en ting, for der får man returnert/byttet, men har man handlet det samme settet på Ebay (det er nok ikke SÅ mange som lager CCFL-ringer), så er det vanskeligere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...