Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er på jakt etter ny bil. Har en 520 98 modell. Men har lyst å prøve på noe nytt. Men når jeg er så godt vant, er det ikke lett å finne noe annet. Har sett på Audi A4 (over 02 mod), og Volvo S60. Hva tror dere om disse? Mye feil og mangler på disse bilene? Har et budsjett på 200.000

Skrevet

Fattern har en S80, som han har hatt i snart et halvt år. Nyeste og beste bilen han noen sinne har hatt. Har ikke vært noe tull med den, i hvertfall... Det er jo riktignok storebroren til S60 men.

Skrevet

Nå synes jeg ikke interiøet er så pent i volvo. Men det er litt av grunnen at jeg vil bytte ut bmwen. Jeg har bare 200000kr, og da har jeg sett at jeg får 02-03 mod 3 eller 5 serien bmw. men nesten samme interiøet som jeg har nå!! (520 98mod). Samme ratt og instrumenter. Det er litt kjedelig...! Virker som de ikke kan fornye seg

Skrevet

Kjedelig med den gråe midtkonsollen i Volvoen (går ut i fra at det er dèt i S60 også) Men det fungerer i hvertfall veldig bra, og setene er gode. Selv om jeg regner med at en 520 med skinnintr har bedre komfort.

Skrevet
Nå synes jeg ikke interiøet er så pent i volvo. Men det er litt av grunnen at jeg vil bytte ut bmwen. Jeg har bare 200000kr, og da har jeg sett at jeg får 02-03 mod 3 eller 5 serien bmw. men nesten samme interiøet som jeg har nå!! (520 98mod). Samme ratt og instrumenter. Det er litt kjedelig...! Virker som de ikke kan fornye seg

Rattet har de jo fått skiftet ut på facelift'n av 5-serie da. Instrumentene er jo de samme fra begynnelsen av 80-tallet. Det er jo bmw.

Volvo er gode biler å kjøre, har prøvd S60 og V70, men det er ingen bmw.... :)

Skrevet

Håper på en 2,4 diesel. Skal visst være mye mer sparsomme på drivstoffet disse. Har lest noen tester av denne bilen. Jeg kjenner altfor lite til volvo egentlig, men en plass stod det at automatgiret var dårlig. Den brukte en tid på å gire. Giret visst ikke jevnt. Har dere opplevd det?

-Automatgir er et must!!!!

Skrevet

Jeg synes giringa på den jeg prøvde virket helt greit. Det var D5'n med 185hk. Den gikk stygg bra! Har også sittet på i 163hk'n noen ganger og den går ikke ille den heller. Bensin volvoene har jeg ikke vært borti dessverre. Foruten en 144 og en Amazon, men vil tro disse ikke teller. :lol:

Skrevet

Jeg kjører Volvo S60 for tiden.

Hva kan man si om bilen.

Det er en fin bruks bil som jeg ikke er redd for.

Å det passer meg fint, lei av å parkere på andre siden av parkerings plassen når jeg skal inn på butikker osv for jeg var livredd noen skulle bulke bmw'en.

Jeg har 2.0 turbo på 180hk, men trimmes lett til 230hk med trim fra bsr i sverige.

Kan også dra det videre med eksos og grenrør , da når du 250hk.

Koster like mye å forsikre denne med full kasko som min 7 år eldre 320 e36 men da bare med delkasko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...