HappyHenke Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Det flotte været i dag inspirerte meg til å ta noen bilder av bilen. Her er resultatet. Enjoy! ^^ mini UPDATE Vasket bilen i dag og tok noen bilder. Ble ikke så mye bra men legger ut noen likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Nice! Men felgene var fæle, selg de. Til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 nyyydelig, bare èn ting å sette fingeren på og det er at baken er litt høy, skulle hatt m-tech hekkskjørt:) perfekte felger, perfekt farge og nesten perfekt styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Fin coupe, som sagt før fra meg. Hva slags Eksos sitter på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Vakre disse E36ene Har M-tech fjærer på min og den ser like høy ut bak. Men jeg synes personlig at det ser mer potent ut enn en som "sleper" seg langs bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Pen bil, men den fortjener nye skilter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Utrolig fine bilder Ser du har stjålet location'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Nydelig bil! Hvor mye er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Nydelig bil! Hvor mye er den senket? Senket (av meg..hehe) 60/40 med Bilstein B10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Nydelig bil! Hvor mye er den senket? Senket (av meg..hehe) 60/40 med Bilstein B10 Var det jeg trodde. Den høyden er så perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Nice! Eneste jeg har å utsette er mangelen på M-tech bakfanger, men ellers veldig bra. Har lyst på de felgene!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Nydelig bil!! men den skriker etter en m3 "diffuser" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Fantastisk pen bil! Av originalfargene til BMW er denne inne på topp tre hos meg. I kombinasjon med de mest hårete felgene fra BMW har du en vinner! Terningkast 5! M3 kjole så kommer det siste øyet på terningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 drit fin bil du har , for den er prikk lik min bare jeg har komplett m, men du har penere lykter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 Først må jeg bare si takk for all responsen! Fin coupe, som sagt før fra meg. Hva slags Eksos sitter på? cat-back Eisenmann 2x76mm =) Pen bil, men den fortjener nye skilter! Hehe ja jeg vet ser ganske jævlig ut de skiltene egentlig.. Utrolig fine bilder Ser du har stjålet location'en min Hehe er det samme sted da? Var i området rett ved sandsli videregående. Uansett feit location ^^ Og til alle som har kommentert mangelen på M3 bakfanger, den kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå