HappyHenke Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Har alltid likt denne 3serien her. Den har liksom skikkelig BMW stuk over seg. Denne bilen din var kanonfin. Kommer du på treffet på Kleppestø på mandag? Er Street meet. Takk! Er ikke hjemme på mandag dessverre.. men ellers skulle jeg kommet! Tar det en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Jørgensen Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 nyyydelig, bare èn ting å sette fingeren på og det er at baken er litt høy Ja vel ,men må si uenig. Hvor barnslig lavt skal det være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 nyyydelig, bare èn ting å sette fingeren på og det er at baken er litt høy Ja vel ,men må si uenig. Hvor barnslig lavt skal det være ? 40mm lavere enn orginalt er akkurat der den bør være i mine øyne. Ikke for høy, og ikke for lav. Dessuten er hele poenget å ha baken litt høyere enn fronten, for å gi bilen en aggressiv 'stance'. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 nyyydelig, bare èn ting å sette fingeren på og det er at baken er litt høy Ja vel ,men må si uenig. Hvor barnslig lavt skal det være ? Nå tenkte jeg på M3hekkfanger og ikke høyden på bilen en m-hekkfanger hadde vel dekt det man ser at "understell" her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Det er kult når bilen liksom heller litt framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 nyyydelig, bare èn ting å sette fingeren på og det er at baken er litt høy Ja vel ,men må si uenig. Hvor barnslig lavt skal det være ? 40mm lavere enn orginalt er akkurat der den bør være i mine øyne. Ikke for høy, og ikke for lav. Dessuten er hele poenget å ha baken litt høyere enn fronten, for å gi bilen en aggressiv 'stance'. Det jeg prøvde å si i et tidligere innlegg i tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 montrealblå er fint har det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Jørgensen Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 nyyydelig, bare èn ting å sette fingeren på og det er at baken er litt høy Ja vel ,men må si uenig. Hvor barnslig lavt skal det være ? Nå tenkte jeg på M3hekkfanger og ikke høyden på bilen en m-hekkfanger hadde vel dekt det man ser at "understell" her... På dette bilde vil jo rumpa stige da bilen står i en nedoverbakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 ok hver sin smak, jeg synes en M3 bakfanger hadde kledd bilen, du syns ikke. Ferdig med den saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Tror det er litt misforståelser her nå...MEN, jeg kan vel våge å si at det med 99% sikkerhet kommer en m3 bakfanger på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 mulig det... for å gjøre mitt synspunkt klinkende klart: Jeg synes senken var perfekt, men for å gjøre bilen "komplett" så hadde en Mtech bakfanger gjort susen! fortsatt pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 En av de råeste fargene det der ja, veldig fin bil Hvilken tomme bredde er det på felgene? Var ikke 100% optimalt i forhold til dekka i mine øyne, ser litt opplåst ut, men mulig det bare er meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 7.5*17 og 8.5*17 et41 225/45-17 og 245/40-17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 flott var den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Ikke dum den bilen nei. men M bakfanger må på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå