hanshers Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 nei nei det er godt mulig det men u kan ikke si det at det ikke gir et mer moderne utsene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 nei, men det kan du heller ikke med den alpine spilleren som det ble henvist til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Vi henviste vel ikke til noen spes alpine spiller, hvertfall ikke jeg sa bare at generelt så er de fine jeg og det står jeg på! min spiller har et dreie hjul og ikke alt for stor skjerm, synes ikke den skiller seg noe ut i E30'en min jeg! den er ikke noe mere ''moderne''' enn check kontrollen min i taket haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Vill tro en sånn hadde sett bra ut i en e30 og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 alpine cda-9812rr var det en som skrev, men nok diskusjon, Den siste passer nok aller best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå