Gå til innhold

91' E30 318iS Touring selges. Med bilder!


JulianS
 Share

Anbefalte innlegg

Fin E30 3i8iS Touring selges!

Det er originalt en 318i men motor er byttet ut til fordel for en m42 b18 fra 92" E36 318iS Coupè, motoren og girkassa har gått ca 5000 km mindre enn bilen å har alltid fått olje- og filterskift ca hver 4000 km med ordentlig olje!

Bilen går veldig bra! P.g.a. den lave utvekslingen så går den like bra som en 325i, kom gjerne for en prøvetur.

Intereøret er strøkent men det er en litt slitt og en grei framstol (originale Mtech sportsstoler)

Veldig bra i understellet, alt av foringer og kuler osv. er nesten nytt og bremseskiver og klosser er som nytt. Bilen er veldig fin under og bærer preg av å ikke være vinterkjørt. Eu-godkjent 14.03.2008 uten mangler.

Ny frontrute, alle andre ruter er strøkne

Bremser og understell er originalt men er det samme som på 325i, veldig god å kjøre.

Jeg har en annen touring som dessverre må hugges p.g.a. årsavgiften. alt av deler fra dene bilen følger med, blandt annet fjærbein med koni dempere og bilstein fjærer, og det samme bak. Plukker også av dørene, men ikke dashbord osv.

Har aldri hatt noen store problemer med denne bilen! Utrolig god vinterbil!

Denne bilen er god for 1.11.?? runder rundt rudskogen:) med original utveksling, Går MYE bedre nå

Ring eller pm for mer info, må prøves!!

35000,- Prisen er prutbar!

41214062

v5mz33pwhvjwcsxhjlir.jpg

woy55bougf7s3p66vk4n.jpg

bvw367fxuge51il0jh0r.jpg

v7zjbwnbmxboarx5rx3j.jpg

azkcsfrtna615lr7zjcj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips: Slå inn årsavgiften i prisen uansett for da slipper du eventuelle kjøpere som driter i å betale den. Er du som ender opp med å må betale den til slutt så er like greit å ta den ekstra summen ved salg og få den ut av verden selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke noe frekt i mot verken deg eller din annonse, men helt generelt ovenfor mennesker som skal selge biler med byttet motor. Hvorfor i all verden godkjennes ikke bilene først? Det står alltid; "Ikke noe problem å godkjenne denne, har bare ikke hatt tid ennå.. Bla bla bla"

Om bilen er ferdig godkjent har du en mye mer attraktiv bil å selge med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Hvis du ikke skal kjøpe bil så trenger du heller ikke å legge ut innlegg for å kritisere, enten det bare går på meg eller på alle "sånne som meg"

For det andre: Jeg har ikke interresse av å kjøre rundt i en bil med en ekstra bokstav i vognkortet, det er meg faktisk ravende likegyldig! Men selvfølgelig, hvis du er interressert i en bil som ikke så mange andre har så er det ikke noe problem for meg å få denne bilen godjent som 318iS. men du må bare ytre et behov om det først:) skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Hvis du ikke skal kjøpe bil så trenger du heller ikke å legge ut innlegg for å kritisere, enten det bare går på meg eller på alle "sånne som meg"

For det andre: Jeg har ikke interresse av å kjøre rundt i en bil med en ekstra bokstav i vognkortet, det er meg faktisk ravende likegyldig! Men selvfølgelig, hvis du er interressert i en bil som ikke så mange andre har så er det ikke noe problem for meg å få denne bilen godjent som 318iS. men du må bare ytre et behov om det først:) skjønner?

Jeg ville ikke tatt det som kritikk - men derimot et tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er definitivt en artig bil...

Ja går ihvertfall ikke noe dårligere enn iS mtech2 med kvasse kammer og chip;)

316: Skjønner nå at du mente det som et tips men jeg får rett og slett ikke noe mer glede av bilen om den er godkjennt eller ikke, det er ikke en original 318iS uannsett. Det ble jo aldri levert noen 318iS touring fra fabrikk:)

Er også ganske sikker på at dette er denførste iS touring i norge? Selvfølgelig før jeg byttet karrosseri:)

Men er 100% sikker på at det ikke er noen annen 318iS touring i landet som har gått så fort på bane:) Men ikke med meg bak rattet!

Forresten er denne bilen HELT sinnsyk på isen! Han som hadde bilen før har en 320iS Mtech2, og han kjører fortere med touringen på isen:D

lh69dccqpn2s8ssawoyp.jpg

wa1kpy99hmyb0m0wn19b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry:) Telleren står på 169000 men det som sto i bilen sto på 373000... Motoren har gått ca 164000.

Bilen bærer ikke preg av å ha gått lengre enn 150000, den ser BRA ut under og alt av foringer og sånt er veldig bra!

Du trenger ikke gå til optiker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...