qse Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Har en 118d 08 mod. (levert 11.07) som er meget rar på bremsepedalen. Her om dagen var det bare millimetere fra bulking. Noen ganger er pedalen stein hard, (sett beinet mot veggen å prøv å flytte veggen!) andre ganger er det ikke motstand, (endeløst hull) og så er den helt normal. Dette har skjedd noen ganger nå og bilen har vært på verkstedet en gang alt uten å finne noen problemer. For det meste er den normal. Den endrer seg ikke under kjøring og jeg har bremser uansett. Opplever til stadighet at b.pedalen er steinhard i det jeg skal starte bilen. Noen som har hørt/vært borti dette problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al Bundy Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Kan virker som at du har feil med bremse servoen, men det at pedalen kan trykkes helt i bunn er litt rart. Har du fulgt med på bremsevekse nivået? Om det minsker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 En så ny bil er det bare å lokalisere your nearest BMW dealer, Slå neven i bordet! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Dette bør være en recall-sak for BMW. Dette gjelder jo sikkerhet. Bør være helt gratis å få fikset dette. Hvis ikke så er det noe i veien med hele BMW opplegget ! Men det hørtes jo ut som om bremseforsterkeren feiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Bremsepedalen SKAL bli steinhard hvis du pumper med den mens bilen ikke er igang. Hvis du da trykker den inn imens du starter motoren, skal den bli normal igjen.. har med ABS å gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Opplever til stadighet at b.pedalen er steinhard i det jeg skal starte bilen. Noen som har hørt/vært borti dette problemet. ... eg leste ikke dette med det samme , men hvor lenge har du hatt lappen egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå