E36 Seidl Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Har en utollet M5 som jeg lurer på å selge. skulle bygge m5 1000hk. men har mistet litt piffen. Så jeg vurderer å selge den slik den står. Komplett karosseri med understell. 100% fri for rust(sveiset) .Ferdig sveiset veltebur, Laget luftkanal på taket til radiator baki. billig prosjekt . Ring\pm eller sms for info. Kan selges med 3,8 m motor og nye fia godkjente stoler\seler og ratt med snap off mot tillegg i prisen.. 41428788 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Kor står dette gliset? Kva må til for å få det ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Seidl Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Står i møre og romsdal. ved kristiansund. det som trengs er sparkling lakkering, Coilovers, bygge en motor og sette i. Det er jo litt jobb, når det selges som prosjekt, Men et bra utgangspunkt for banebil da. Jeg har jo den orginale 3,8 motoren som sto i. men den ligger i deler nå da, og trenger nye pakninger og registerkjede for å monteres igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Har du motoren? Selger du motor\og evnt noen deler til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Seidl Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornab Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Akkurat hva jeg er på jakt etter. Synd du bor så langt unna ellers hadde du hatt et salg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Seidl Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg