Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ork og heng ut denne, bilen hadde gjerne ikke den standar plasten på, men ut ifra bilden så den veldig bra holdt ut, og ser ut som om den var fint bygget.

Skrevet

Nye hjul, baklyktene, vingen, kromspeilene, sølvgitteret, og de to pottene som var til overs, så hadde den faktisk vært veldig stilig :)

Skrevet

Må le jeg ass, hva er det med dere? Kan ikke folk få ha de bilene og den stylinga de liker uten og bli rakka ned på av dere andre??? Han som eir biln syntes sikkert den er fin sånn og hvem gidder bry seg om hva andre mener?? Bilen er til salgs, liker du den ikke så drit i og kjøp den da vel. Noen har fantasi og gidder ikke lage en a4 bil som tydelighvis mange her inne har. Se på deres egne biler først.

PS: syntes det er mange her inne som IKKE har avatar bilde av bilen sin her, why? Enten har dere ikke bil el så er den vel standard og og lite vits og legge ut bilde av. Denne bilen ser jeg ofte i askim, og den er ikke så ille. Han har brukt fantasi og det er bra syntes jeg og lagd sin egen greie.

Skrevet

helt enig.. bilen var fin den.. ikke no å klage på.. folk har forskjellig smak.. jeg likte den.. men absolutt ingen bil å henge ut.. den så meget velholdt ut=)

Skrevet

Unødvendig tråd! Er ikke en bil etter min smak, men det er ikke farlig å se at det er lagt ned litt arbeid i denne tralla. Jeg er ikke enig i lakken, baklyktene og vingen, men som sagt før her, smaken er som baken. Bilen ser i tillegg ut til å være pent behandlet, så jeg vil bare ønske lykke til med salget!

Skrevet

Synes den ser bra gjenomført ut selv om ikke jeg akkurat liker de fangerne eller felgene eller fargene egentlig ingenting av delene seperat men det blir er bra finnish da han har fått alt til å klikke bra sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...