Mr_///M Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Hvorfor håper du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Kanskje greit å utdype med en grunn trådstarter? Selvom jeg tør gjette på utseende(?) I såfall, lite vits å lage en tråd om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Det der er langt fra det verste jeg har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Ikke det værste jeg har sett, heller ikke det peneste. Men å lage en tråd av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Den var da egentligt ganske pen, bare baklygter og spoiler som var litt for jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Den var da egentligt ganske pen, bare baklygter og spoiler som var litt for jalla. Yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Mr_///M fails at life.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 syns den var ganske fin jeg ligner litt på en som har en e46 inne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 den var ikke akkurat pen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Har sett verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Var vel ikke noe jeg hadde ville eid... Men stygg var den ikke! Må være måte på, en blir jo uthengt her inne med eng gang såfremt en ikke har M3 styling på e36 jo.. Har man en orginal bil, så hadde den gjort seg med lit m3 plast, har man en bil MED m3 plast, så skulle den hatt mer. Og da selvsagt den delen man evt mangler eller ikke har prioritert. Har man en bil med alternativ styling så skulle den også "bare" byttet ut fangerene i M3. Så hadde det blitt en pen bil.. Men så har vi jo de extreme stylerene, som ofte har litt eksotiske etternavn. De er det ikke håp for.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Denne var da litt tøff synes jeg... selvfølgelig ting man kunne byttet ut men det er det jo alltid! ikke alle har helt lik smak! Ettersom jeg er blitt litt eldre synes jeg nok mer og mer at originalt m tech er og blir penest, men hadde jeg hatt valget da jeg var 18, mellom en original m-tech og denne tror jeg ikke valget hadde vært vanskelig! Hadde byttet m-tech mot denne tvert på den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Andre hjul (da jeg ikke er fan av chrom) og andre baklykter så hadde den ikke vært så ille. Grunnen til at folk maser om m-plast er at det er det fineste på E36, punktum Men langt fra den værste E36 jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Va ikkje så galen den... Barra sportsfelgar istedenfor chrom felgar og ein aen front spoiler så hadde E36 sitt bedre utmed ein gong. Men bedre med ein saftige maskin elle saftige styling syns nå eg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå