kvileren Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Jeg ønsker å senke bilen litt, og da spesielt fronten som jeg synes er høy. Bilen er levert med m sportunderstell så den er senket i utgangspunktet. Noen som har senket et 1 serie med samme understellet, og evt hvor mye? Har ikke lyst til å bytte demperene og kjøreferdighetene bør ikke bli dårligere enn dagens...som etter min mening er gode
kvileren Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Ingen som har noe erfaring om dette? Er det evt noen som vet hvor mye min bil er senket i forhold til en orginalbil uten senk?
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Kan ikke hjelpe deg med situasjonen din, men en bil som er levert original fra fabrikk med M-sportsunderstell er senket 15mm. Alternativt er jo å bytte ut med noen andre fjærer som for eksempel senker 30mm om det er det du vil ha. Jeg skal bytte mine fjærer foran, dog E61 uten M-sportsunderstell og tror det vil bli like bra.
kvileren Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Da kan jeg evt sette på 30/20 senkefjærer slik at fronten blir noe lavere mens den blir forholdsvis uforandret bak. Skal se det gjør susen. Noen fjærer å anbefale?
fre Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 H&R og Eibach er vel alltid trygge anbefalinger og valg
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Da kan jeg evt sette på 30/20 senkefjærer slik at fronten blir noe lavere mens den blir forholdsvis uforandret bak. Skal se det gjør susen.Noen fjærer å anbefale? Ja, jeg ville nok ha gjort det om jeg skulle ha byttet ut fjærene. Så beholder du de originale fjærene slik at du har angremuligheten der. Da er den hvertfall senket noe. H&R sine sett går vel for å være en av de bedre. Selv har jeg kjøpte HARTGE sett til min og det skal visst være gromt dette også. Har ikke prøvd dem, så kan ikke uttale meg noe om det foreløpig. HARTGE er hvertfall ikke kjent for noe piss, så at det er kvalitetsfjærer det også tviler jeg ikke på i det hele tatt.. Strandveien, som er eneimportør av HARTGE til Norge fortalte at de bare hadde fått positive tilbakemeldinger når det gjelder alle deres sett.. Jeg tror ikke jeg ville ha gått for noe annet enn H&R eller HARTGE hvertfall..
kvileren Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 H&R og Eibach er vel alltid trygge anbefalinger og valg Ser at GS bildeler har et sett fra Eibach, men jeg kan ikke se hvor mye senk det vil gi. Ikke galt på pris heller.
fre Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 H&R og Eibach er vel alltid trygge anbefalinger og valg Ser at GS bildeler har et sett fra Eibach, men jeg kan ikke se hvor mye senk det vil gi. Ikke galt på pris heller. Koed har begge deler. 1689 + mva for H&R. Eibach har jeg ikke prisen på her. Men rundt det samme. https://www.koed.dk/2.1.asp?katstate=ny ... ermenuid=9
kvileren Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Noen som aner hva det kan koste å få fjærene montert?
fre Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Noen som aner hva det kan koste å få fjærene montert? Tipper verksted tar minst det samme som fjærene koster. Men er ganske lett tror jeg, så om du kjenner noen som skrur litt burde det være overkommelig.
Tommy Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Jeg har AC Schnitzer senkefjærer på min 118d M-Sport. å da får den samme høyde bak, men blir 1-1,5cm lavere foran, jeg synes dette er perfekt. Du får kjøpt disse fjærene hos din lokale BMW forhandler (vet desverre ikke prisen, ettersom de var montert på bilen da jeg kjøpte den) Her er min
kvileren Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Jeg har AC Schnitzer senkefjærer på min 118d M-Sport. å da får den samme høyde bak, men blir 1-1,5cm lavere foran, jeg synes dette er perfekt. Du får kjøpt disse fjærene hos din lokale BMW forhandler (vet desverre ikke prisen, ettersom de var montert på bilen da jeg kjøpte den)Her er min Det der så riktig bra ut. Du har fått senket bilen sånn at det ikke lenger ser ut som man har bagasjerommet fult av stein. Får ta en rask prat med gutta på Bavaria når påska er over. Må man ha noe kontroll av hjulene etter senking der man kun har satt på lavere fjærer?
kvileren Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Sjekket nettopp med Bavaria som igjen sjekker med AC Schnitzer ang senkefjærer. Joda, de hadde et sett til den nette sum av 11.000,- Fjærene bør f... meg være laget av titan for å kunne rettferdiggjøre den prisen, hehe
Saltkjelen Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Galskap! Hør med HARTGE, de er langt rimeligere på prisen og jeg tror settet er minst like bra som AC-Schnitzer sitt.. Jeg syns AC er en del overpriset..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå