Gå til innhold

Noen som har lyst på en Honda M3?

Share

Anbefalte innlegg

Denne er flott!

Dette er altså en "Multi show winning Honda Civic with a full BMW M3 Conversion kit". Bedre enn dette blir det sjelden....

Rosinen in pølsa er de 127 råsinna forhjulsgampene!

g8axt25ec1598anz8p2r.jpg

Annonsen ligger på Ebay

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Full-Sho ... otohosting

Så vær rask for å sikre deg denne unike godbiten!

Edit: Aiaiai, jeg ser nå at den er solgt. US$8600,- gikk den for....snakker om heldiggris!

Edit (igjen!): Reserve Not Met....ble ikke solgt allikevel da....da er det fremdeles håp folkens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten synd på han som ender opp med denne.. Snakke om å bli lurt. Tror han gjort årets kjøp med en ferdig styla og illsinna BMW M3, og når han skal burne finner han ut at jævelen spinner med "one frontwheel tire-fire" :lol:

Tenke seg den følelsen :lol:

Fra spøk til alvor. De som driver med å bygge om en type biler til en annen kan jo ikke være riktig bevart. Hva er meningen med det da? Hvis du kjøper en japse med bevist mål om å transformere den til en tysker. Hvorfor ikke bare spare masse penger og arbeid og kjøpe tyskeren med en gang.. Ikke skjønner jeg vertfall....

EDIT: Rettet litt skriveleifer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo svaret på alle mine drømmer, endelig en M3 jeg har råd til. Her har du en bil som er kliss lik en E46 M3, men den er mye billigere å forsikre, mye billigere deler, drar i riktig ennå slik at du slipper å kjøre av veien og ikke minst mye mindre effekt, slik at du også slipper å havne i grøfta... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo svaret på alle mine drømmer, endelig en M3 jeg har råd til. Her har du en bil som er kliss lik en E46 M3, men den er mye billigere å forsikre, mye billigere deler, drar i riktig ennå slik at du slipper å kjøre av veien og ikke minst mye mindre effekt, slik at du også slipper å havne i grøfta... :)

kliss lik faktisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooojeah, litt av et prakt eksemplar.

men fra spøk til alvor.

Er jo sinsykt bra arbeid da, hadde han kansje brukt touring baklykter kunne d faktisk kansje sett bra ut.

eller var jo bilen "tøff da"

Men ja hvem gidder liksom, i statene får du jo en M3 til $20,000 så hvorfor gi 8 for en lusen jappze wannebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...