TommyL Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Denne er flott! Dette er altså en "Multi show winning Honda Civic with a full BMW M3 Conversion kit". Bedre enn dette blir det sjelden.... Rosinen in pølsa er de 127 råsinna forhjulsgampene! Annonsen ligger på Ebay http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Full-Sho ... otohosting Så vær rask for å sikre deg denne unike godbiten! Edit: Aiaiai, jeg ser nå at den er solgt. US$8600,- gikk den for....snakker om heldiggris! Edit (igjen!): Reserve Not Met....ble ikke solgt allikevel da....da er det fremdeles håp folkens!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Hehe, ser for meg en M3 som står og spoler. -Med framhjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 et spørsmål; HVORFOR!!!??? har du lyst på m3 eller lyst til bruke masse penger på å bygge om til m3 så ville jeg anbefalt å kjøpe en 3serie bmw.. Amerikanere altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 bak lykten har han bommet veldi med også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 drøye 44.000 NOK for denne bilen, er ikke ille det da folkens! Løp og kjøøøøp, får masse streetcred med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Synes nesten synd på han som ender opp med denne.. Snakke om å bli lurt. Tror han gjort årets kjøp med en ferdig styla og illsinna BMW M3, og når han skal burne finner han ut at jævelen spinner med "one frontwheel tire-fire" Tenke seg den følelsen Fra spøk til alvor. De som driver med å bygge om en type biler til en annen kan jo ikke være riktig bevart. Hva er meningen med det da? Hvis du kjøper en japse med bevist mål om å transformere den til en tysker. Hvorfor ikke bare spare masse penger og arbeid og kjøpe tyskeren med en gang.. Ikke skjønner jeg vertfall.... EDIT: Rettet litt skriveleifer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 " you will not find another car like this on the planet." Og det er vi alle takknemlige for!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Ingen her inne som kunne tenkt seg å bygge om en e46 til en Honda Civic da? Da snakker vi omdiskutert prosjekt Folk må ha for mye penger for å bygge noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Hva feiler det folk egentlig? Noen som har en logisk forklaring på hvorfor denne karen har brukt MASSE tid og/eller penger på å gjøre noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Eneste som va fett me den bilen va fargen!!! Ellers så kan du hiva heila driten på dompen for min del. Det samma akn du gjør me han som har bygd det!!! herregud det ska kje gå ann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 eneste som faktisk var kult på denne bilen er effekten i lakken på panseret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 ligger i tulletråden osså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Dette er jo svaret på alle mine drømmer, endelig en M3 jeg har råd til. Her har du en bil som er kliss lik en E46 M3, men den er mye billigere å forsikre, mye billigere deler, drar i riktig ennå slik at du slipper å kjøre av veien og ikke minst mye mindre effekt, slik at du også slipper å havne i grøfta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Dette er jo svaret på alle mine drømmer, endelig en M3 jeg har råd til. Her har du en bil som er kliss lik en E46 M3, men den er mye billigere å forsikre, mye billigere deler, drar i riktig ennå slik at du slipper å kjøre av veien og ikke minst mye mindre effekt, slik at du også slipper å havne i grøfta... kliss lik faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 ooojeah, litt av et prakt eksemplar. men fra spøk til alvor. Er jo sinsykt bra arbeid da, hadde han kansje brukt touring baklykter kunne d faktisk kansje sett bra ut. eller var jo bilen "tøff da" Men ja hvem gidder liksom, i statene får du jo en M3 til $20,000 så hvorfor gi 8 for en lusen jappze wannebe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå