Kaptein Vom Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Hadde nok droppa stylingen og kjøpt en V-Tech motor istdedenfor. Ser faentameg ut som om det sitter en 1,3l i denne
316 Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Gjør nok det ja, ettersom det står i åpningsinnlegget at det var råsinte hundreogetellerannet hester. Skal i hvertfall være LITT mer i en Ventiltich motor.
Upperhouse Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 ...med ønske om hyggelige sommersdager til den nye eier!
SteffenM2 Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 ...med ønske om hyggelige sommersdager til den nye eier! Hm, trodde virkelig ikke folk fra mental sykehus fikk lov til å være så mye ute jeg, ikke eie bil heller.. Men men
Søreng Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Synes framdeles, selv med ølbrillene godt montert synd på han som ender opp med dette "makkveret" av en bil
316 Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Da har jeg lagt inn bud på den, er bare å krysse fingra nå.. Dukker opp på BMW treff fremover dersom jeg får den, selvsagt.
TommyL Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 ligger i tulletråden osså Ah...det visste jeg ikke. Var ikke meningen å reposte.
ESveen Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Da har jeg lagt inn bud på den, er bare å krysse fingra nå.. Dukker opp på BMW treff fremover dersom jeg får den, selvsagt. Du kan forsåvidt møte opp på både Honda og BMW treff, å deretter få dobbelt så mye morro ut av bilen
mAZE Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Jeg la denne i tulletråden for fler dager siden.. Gjennomført bygg, men fy for ett bygg.. hehe
316 Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Da har jeg lagt inn bud på den, er bare å krysse fingra nå.. Dukker opp på BMW treff fremover dersom jeg får den, selvsagt. Du kan forsåvidt møte opp på både Honda og BMW treff, å deretter få dobbelt så mye morro ut av bilen Nei, er du helt dum eller? Du kan jo ikke dra på Hondatreff med en BMW M3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå