Gå til innhold

Brann i vannpumpa E34

saas
 Share

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte min BMW 520, E34 i dag, så begynte det å lukte svidd ifra ventilasjonen.. når jeg stoppet bilen å åpnet pansteret så sto det en flamme opp på siden av kassen til sikringene på høyre side, sett fremfor bilen..

så nestn ut som at det var et brent hull i plastikken..

hvordan kan det skje? er det noe i det området som kan ta fyr (annet en ledningene?) noen som har noen erfaring med dette?

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare sikringer og kabler der. Har komplett ledningsnett til E34 525 liggende dersom du skulle trenge noen deler/koblinger

Det hørtes bra ut :) men hvordan kan det bare begynne å brenne? trodde sikringene skulle beskytte mot sånt jeg? :roll:

EDIT: noen som tror det kan vere så omfattene sak at jeg bør ta det på forsikrings selskapet? har delkasko.. er det noe å hente der eller er det bare å fikse selv uten noe mer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på hvad egenandel du har, og om forsikringen dekker det i det hele tat.

Men en ting er sikkert, der er MAAAANGE ledninger i den kasse der :?

æsj, jaja.. får vell ut å åpne boksen å se på skadeomfanget.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da har det skjedd litt, det var da altså vannpompa som hadde tatt fyr. så d holt med å skifte den :) så ble bilen grei igjen! har desverre ikke noen bilder, men det var en godt svidd vannpompe som ble tatt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha vannpumpa som tok fyr :lol: Nå har jeg hørt det og :lol:

hehe, ser ironien jeg også, nå er ikke jeg noen ekspert på hva som faktisk er vannpupa å ikke da, men jeg byttet vannpumpe delen, så hva som faktisk befinner seg av elektronikk der har jeg ikke peiling på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...