Hanzo/// Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Hei er det noen som har felgen BEYERN Multi? Har sett litt på den, men ikke i live. Kanskje noen som har bilde av den på en 5-serie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Hvis du ser i tråden min som det er linket til i signaturen, så har jeg disse felgene, dog på en E46 coupé. Tror bildene av sommerfelgene er på side 5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 http://www.felgimport.no/default.asp?page=search.asp Er denne jeg tenker på. Ikke den som du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Ser at linken ikke funker. er denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Hallo hvorfor får ikke jeg til å legge ut bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Fikset for deg. Kan lønne seg å bruke "URL-opplasting" når man er borti vanskelige adresser. Problemet er når linken egentlig er en webside (som i dette tilfellet), ikke et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 http://www.felgimport.no/default.asp?page=search.aspEr denne jeg tenker på. Ikke den som du har. Er jo denne jeg har jo, kan være jeg blingset litt på hviken side sommerfelgbildene er. Men ser du på noen av de siste siden finner du bilder av bilen min med denne felgen på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Er det noe særlig kant på denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Har du i hele tatt sett på bildene? Ja, er kant på disse om du velger rette størrelsene! Her kan du lese mer om størrelsene og se hvor mye kant det er på de forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Felgene ligger på side 6 i tråden din. Her er bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Hvilken dimmensjoner er det du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Har 225/35R19 på 8,5" framme og 255/30R19 bak på 9,5" felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå