Gå til innhold

Spruter kjølevæske av bilen og varmeapparatet er klikk. E46

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har du delenr på den sikkerhetsventilen? Finner den ikke hos GS.

sikkerhetsventilen / overtrykssventilen finnes på siden eller under ekspansjonstanken.

om hullet i radiatoren ikke er så stor så kan du prøve en middel som heter radiatortett.

Skrevet

Tror jeg fant den nå. Står: Føler. Sitter under ekspansjonstanken. Er det den riktige?

Tenkte først på noe sånn radiatortett, men tror jeg bytter den. Det holder ikke evig, så jeg utsetter egentlig bare problemet. Bilen har gått 150.000, så har godt av en ny radiator :)

Skrevet

ermmm, sikkerhets ventilen er da vanligvis innbygget i selve påfyllings lokket........

Veit ikke åssen det er på din bil, men tvivler på at der er en seperat ventil til dette.

Skrevet
ermmm, sikkerhets ventilen er da vanligvis innbygget i selve påfyllings lokket........

Veit ikke åssen det er på din bil, men tvivler på at der er en seperat ventil til dette.

Ja, det tror jeg stemmer, fordi det står: Kylarlokk (2bar). Så er nok riktig det. Da åpner den på 2 bars trykk. Da kjøper jeg med et nytt sånn lokk jeg :)

Skrevet

Da er bilen fikset. Fikset den på onsdag :) Tok sånn ekspress frakt fra GS, og da tok det kun 1 dag før jeg fikk det. Helt genialt. Kom på døra også. Radiatoren virka bra den. Står jo Behr eller noe på den jeg fikk, akkurat lik som den originale.

Takk for all hjelp folkens :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...