Anderslien Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Har du delenr på den sikkerhetsventilen? Finner den ikke hos GS.
Joe Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Har du delenr på den sikkerhetsventilen? Finner den ikke hos GS. sikkerhetsventilen / overtrykssventilen finnes på siden eller under ekspansjonstanken. om hullet i radiatoren ikke er så stor så kan du prøve en middel som heter radiatortett.
Stramvaier Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 dette høres bra ut Lien. godt det virker som det er dette som er problemet da og noe som er værre. lykketil håper det ordner seg
Anderslien Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Tror jeg fant den nå. Står: Føler. Sitter under ekspansjonstanken. Er det den riktige? Tenkte først på noe sånn radiatortett, men tror jeg bytter den. Det holder ikke evig, så jeg utsetter egentlig bare problemet. Bilen har gått 150.000, så har godt av en ny radiator
BoSJo Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 ermmm, sikkerhets ventilen er da vanligvis innbygget i selve påfyllings lokket........ Veit ikke åssen det er på din bil, men tvivler på at der er en seperat ventil til dette.
Anderslien Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 ermmm, sikkerhets ventilen er da vanligvis innbygget i selve påfyllings lokket........Veit ikke åssen det er på din bil, men tvivler på at der er en seperat ventil til dette. Ja, det tror jeg stemmer, fordi det står: Kylarlokk (2bar). Så er nok riktig det. Da åpner den på 2 bars trykk. Da kjøper jeg med et nytt sånn lokk jeg
Anderslien Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 Da er bilen fikset. Fikset den på onsdag Tok sånn ekspress frakt fra GS, og da tok det kun 1 dag før jeg fikk det. Helt genialt. Kom på døra også. Radiatoren virka bra den. Står jo Behr eller noe på den jeg fikk, akkurat lik som den originale. Takk for all hjelp folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå