Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har nå noen 18" M5 replica felger, med 245 framdekk å 265 bakdekk, noe som sporer usannsynelig mye på norsk veistandard.. Så har vurdert å selge disse å velge kanskje 17" Med temmelig lav profil for å få et lavere stuuk + comfort også da..

Bilde av bilen med nåværednde 18"

a83zdtlpvxnptzghtn58.jpg

Bilde av felgene jeg kunne tenkt meg, med kanskje lakkert felgens senter i grønn, kunne noen gjort dette for meg? i PS? :)

Men husk at det blir MYE mindre profil på de felgene jeg velger hvis det blir aktuelt..

mlwtn83z6kmwmqvi8rm3.jpg

Hva tror folket? :)

Posted

Jeg sier NEI til å gå for den felgen! Og hvis du har tenk til å være innenfor +/-5% loven, så blir det ikke akkurat veldig lav profil. Men med riktig profil, så får du mer comfort, men kansje ikke det stuket jeg tror du ønsker :) .

Posted
Jeg sier NEI til å gå for den felgen! Og hvis du har tenk til å være innenfor +/-5% loven, så blir det ikke akkurat veldig lav profil. Men med riktig profil, så får du mer comfort, men kansje ikke det stuket jeg tror du ønsker :) .

Med for lite gummi blir det også seende, i mine øyne, helt sløvt ut, da det blir større klaring mellom hjulbue og dekk.. :roll:

Posted

Nei og nei.. Er ikke for mange felger som passer e34. Det finnes flere typer design av den felgen du skal kjøpe, og alle er fæle på bmw generelt. E34 forlanger rene linjer..

Posted

Heheh.. Tenkte meg noe svar i denne retningen.. Men har fått øyene opp for noen BBS hjul.. så vi får se hva det blir til..

Men noen som er intressert i de gamle 18"??