OleEven Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Har nå noen 18" M5 replica felger, med 245 framdekk å 265 bakdekk, noe som sporer usannsynelig mye på norsk veistandard.. Så har vurdert å selge disse å velge kanskje 17" Med temmelig lav profil for å få et lavere stuuk + comfort også da.. Bilde av bilen med nåværednde 18" Bilde av felgene jeg kunne tenkt meg, med kanskje lakkert felgens senter i grønn, kunne noen gjort dette for meg? i PS? Men husk at det blir MYE mindre profil på de felgene jeg velger hvis det blir aktuelt.. Hva tror folket?
Steffan C Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Jeg sier NEI til å gå for den felgen! Og hvis du har tenk til å være innenfor +/-5% loven, så blir det ikke akkurat veldig lav profil. Men med riktig profil, så får du mer comfort, men kansje ikke det stuket jeg tror du ønsker .
Anderslien Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Hva slags dekk har du? Hva slags dekktype har veldig mye å si på sporing.
Springsteen Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Jeg sier NEI til å gå for den felgen! Og hvis du har tenk til å være innenfor +/-5% loven, så blir det ikke akkurat veldig lav profil. Men med riktig profil, så får du mer comfort, men kansje ikke det stuket jeg tror du ønsker . Med for lite gummi blir det også seende, i mine øyne, helt sløvt ut, da det blir større klaring mellom hjulbue og dekk..
ingard Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Nei og nei.. Er ikke for mange felger som passer e34. Det finnes flere typer design av den felgen du skal kjøpe, og alle er fæle på bmw generelt. E34 forlanger rene linjer..
OleEven Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Heheh.. Tenkte meg noe svar i denne retningen.. Men har fått øyene opp for noen BBS hjul.. så vi får se hva det blir til.. Men noen som er intressert i de gamle 18"??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå