BimmerKing Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Alle er velkomne hit Om du vil kjøre eller ikke, eller om du har Opel/BMW eller noe annet er man like velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 detta blir rått (gratisbump ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 jeg kommer nok en tur:) Tror ikke jeg tørr å prøve meg på kjøring, men sikkert mye fint å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Vil du ikke kjøre så kan du jo komme å stille ut bilen din Alle er velkomne her vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Vil du ikke kjøre så kan du jo komme å stille ut bilen din Alle er velkomne her vettu Okay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Frister Ikke at jeg tør prøve meg på autoslalom med sliten motor og tvilsomt oppheng, men bilene kan jeg jo nyte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Ja kom an Knut... Det sosiale kan jo være like morsomt det Kommer ikke til å kjøre jeg heller, da jeg sannsynligvis vil sitte å selge medlemskaper i VMK Ofrer meg for en god sak jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Skal høre med frøkna om hun er gira, men det regner jeg med hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Da får du finne frem kaffen, vi kommer Skal prøve få med noen flere biler og, gjøre en fin tur ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Kaffe skal vi ha Ingen problemer Få med så mange som mulig Jo flere jo bedre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 i kjem vettu, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 i har trua spent på hvordan dette ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Skal prøve å få samla en gjeng demma-gutta å komme! Men M3`n blir nok stående hjemme ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Martin da, den må vel få lufte seg litt den også?? Det er jo den PERFEKTE bil å kjøre autoslalom med den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå