Gå til innhold

Vestnes Motorklubb inviterer til Autoslalom m.m 20 April

BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir gøy å få se alle de fine bilene deres :)

Og såklart hyggelig å endelig få hilse på dere :)

Jeg blir å finne i verveteltet eller i kompaniskap med mitt Canon EOS 400 i mengden og knipser vilt til det neste bladet til VMK :) Så da vet du omtrent hvem du skal se etter Knut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg folkens :)
I'll be there, så sant jeg får vrengt på noe ny gummi bak :)

Kom med den gummien du har du :) Så blir det litt ekstra morsomt.... Så kan du bytte gummi etterpå med god samvittighet... Hehe...

Hahaaa :) da bli det heile 5sek med børning eller entusiastisk kjøring, tett etterfulgt av den hærlige og umiskjennelige lyden av pungtert dekk. E godt å vel forbi cordane no hehe :lol: veit ikkje om i ha komt me ut til skorgen engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mycket mørkt ut for nye dekk nå ja..

Mr. inkompetent (vik dekk og felg) he store problem med å drive seriøs foretning. Bestillte 2 dekk på tirsdag og enda er de ikke komt, og han aner ikke engang hvor de er..

FY F¤%!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mycket mørkt ut for nye dekk nå ja..

Mr. inkompetent (vik dekk og felg) he store problem med å drive seriøs foretning. Bestillte 2 dekk på tirsdag og enda er de ikke komt, og han aner ikke engang hvor de er..

FY F¤%!

ta en telefon til Krogsæter Maskin (Tlf: 905 08 252) og hør om de kan hjelpe deg? Evt du legger ut dimmen her så kansje det kan ordne seg via Knut Olestad her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ordna det nå.. tok en stk ganske streng tlf til folket. Dekkene mine ligger i oslo, men jeg fikk et par nexen n3000 i litt annen dim istedet - til noe lavere pris. Men tror du ikke han løken greide å knekke alle festene på ene senterkoppen min da ? De som var splitter nye og greier.. "oi det der var visst sprø plastikk" yeah right de var ikke 2mnd gamle engang. Og de resterende 3 jeg satte på gikk visst helt fint på. Neei tror nok han har mistet meg som kunde fra nå av. Han var ikke villig til å jekke prisen på de dekka jeg skulle ha i utgangspunktet engang. I tillegg skulle han ha 600kr mer pr dekk en de fleste i ålesund. Ripet opp kanten på ene felgen når han skulle vrenge på gummi gjorde han og.. perfekt.

MEN nok OT :P Det blir treff på meg! :) Sees der!

Takk for eventuell hjelp foresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem Samuel. Kan jeg hjelpe deg så er det bare å ta kontakt. Jævli surt når sånt skjer.... Har du forresten sett det nyeste skuddet på BMW-stammen i kommunen? Den kommer nok på treff imorgen ;)

hmm nei det har jeg ikke sett :) gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...