Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Blir gøy å få se alle de fine bilene deres :)

Og såklart hyggelig å endelig få hilse på dere :)

Jeg blir å finne i verveteltet eller i kompaniskap med mitt Canon EOS 400 i mengden og knipser vilt til det neste bladet til VMK :) Så da vet du omtrent hvem du skal se etter Knut :)

Skrevet

Det nærmer seg folkens :)

I'll be there, så sant jeg får vrengt på noe ny gummi bak :)

Kom med den gummien du har du :) Så blir det litt ekstra morsomt.... Så kan du bytte gummi etterpå med god samvittighet... Hehe...

Skrevet
Det nærmer seg folkens :)
I'll be there, så sant jeg får vrengt på noe ny gummi bak :)

Kom med den gummien du har du :) Så blir det litt ekstra morsomt.... Så kan du bytte gummi etterpå med god samvittighet... Hehe...

Hahaaa :) da bli det heile 5sek med børning eller entusiastisk kjøring, tett etterfulgt av den hærlige og umiskjennelige lyden av pungtert dekk. E godt å vel forbi cordane no hehe :lol: veit ikkje om i ha komt me ut til skorgen engang..

Skrevet

Jeg håper at dette blir suksess og dere dermed arrangerer noe lignende senere i år også. For denne gangen må jeg desverre melde avbud. Ikke er bilen i gjenge enda, og som ikke det er nok så måtte jeg en svipptur til Tyskland i helga....

Skrevet

Ser mycket mørkt ut for nye dekk nå ja..

Mr. inkompetent (vik dekk og felg) he store problem med å drive seriøs foretning. Bestillte 2 dekk på tirsdag og enda er de ikke komt, og han aner ikke engang hvor de er..

FY F¤%!

Skrevet
Ser mycket mørkt ut for nye dekk nå ja..

Mr. inkompetent (vik dekk og felg) he store problem med å drive seriøs foretning. Bestillte 2 dekk på tirsdag og enda er de ikke komt, og han aner ikke engang hvor de er..

FY F¤%!

ta en telefon til Krogsæter Maskin (Tlf: 905 08 252) og hør om de kan hjelpe deg? Evt du legger ut dimmen her så kansje det kan ordne seg via Knut Olestad her :D

Skrevet

Har fått ordna det nå.. tok en stk ganske streng tlf til folket. Dekkene mine ligger i oslo, men jeg fikk et par nexen n3000 i litt annen dim istedet - til noe lavere pris. Men tror du ikke han løken greide å knekke alle festene på ene senterkoppen min da ? De som var splitter nye og greier.. "oi det der var visst sprø plastikk" yeah right de var ikke 2mnd gamle engang. Og de resterende 3 jeg satte på gikk visst helt fint på. Neei tror nok han har mistet meg som kunde fra nå av. Han var ikke villig til å jekke prisen på de dekka jeg skulle ha i utgangspunktet engang. I tillegg skulle han ha 600kr mer pr dekk en de fleste i ålesund. Ripet opp kanten på ene felgen når han skulle vrenge på gummi gjorde han og.. perfekt.

MEN nok OT :P Det blir treff på meg! :) Sees der!

Takk for eventuell hjelp foresten!

Skrevet

Ingen problem Samuel. Kan jeg hjelpe deg så er det bare å ta kontakt. Jævli surt når sånt skjer.... Har du forresten sett det nyeste skuddet på BMW-stammen i kommunen? Den kommer nok på treff imorgen ;)

Skrevet
Ingen problem Samuel. Kan jeg hjelpe deg så er det bare å ta kontakt. Jævli surt når sånt skjer.... Har du forresten sett det nyeste skuddet på BMW-stammen i kommunen? Den kommer nok på treff imorgen ;)

hmm nei det har jeg ikke sett :) gleder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...