ruberhai Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Es-brusv: Så ikke kommentaren din før nå jeg.. Er dette noe man kan gjøre selv? Skal få sett på bilen imorgen, like før jeg blir eksosforgiftet vett :S
Cappel Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 hadde det problemet med diesel lekkasje jeg også. På samme bil. Måtte stramme noe i commonrail systemet. Samme problemet hadde jeg, men det var bare å stramme til mutteren på det ene røret fra Commonrailen. Jeg så at det lakk litt diesel rundt denne , og da var det bare frem med en 13mm (tror jeg) nøkkel og stramme litt. PS: Commonrailen er den i blank messing på toppen.
ruberhai Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Lenge siden jeg har skrevet denne tråden og anngående at det luktet diesel i coupen så er problemet løst, det var flexirøret på katasylatoren som var gåen og returslangene var morkne. Anngående lysproblemet så har jeg ikke fått fikset dette enda, men har sjekket litt og tror det er tenneren som er gåen, og hørt denne er svindyr :S Noen som vet priser på dette? Blit nødt til å fikse dette nå som det begynner å bli mørkere, kan ikke kjøre med par/tåkelys hele året..
aloebiz.net Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Lysproblemet løste seg for meg når jeg byttet begge pærene
zH- Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Hvis du tenker på å skifte tenneren, så ville jeg ikke gjort det. Kjøp et uorginalt sett istede, koster jo langt under 1000kr for 2 tennere og pærer på ebay
ruberhai Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 Skal sjekke litt rundt, som du sier aloebiz.net kan jeg prøve å bytte pærene, får dem til under 300kr for et par på nettet så Uorginalt xenon kit skal jeg ha i langlys og tåkelys, men blir nok uaktuelt å sette dette i hovedlysene da jeg allerede har orginal xenon fra før :/
ruberhai Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Har kjøpt meg nye pærer nå! Etter jeg byttet disse ble problemet løst!
Monica M. R. Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Lenge siden jeg har skrevet denne tråden og anngående at det luktet diesel i coupen så er problemet løst, det var flexirøret på katasylatoren som var gåen og returslangene var morkne. Anngående lysproblemet så har jeg ikke fått fikset dette enda, men har sjekket litt og tror det er tenneren som er gåen, og hørt denne er svindyr :S Noen som vet priser på dette? Blit nødt til å fikse dette nå som det begynner å bli mørkere, kan ikke kjøre med par/tåkelys hele året.. Hei! Ser det er lenge siden dette ble diskutert, men jeg har samme problemet på min og lurte på hvor mye det kosta for detta flexirøret og returslangene?? Det svir så jævlig i øya av diesel om dagen! Ikke brukandes nå når det er så kaldt ute og jeg skal prøve å være litt sosial!
2000Touring Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Lenge siden jeg har skrevet denne tråden og anngående at det luktet diesel i coupen så er problemet løst, det var flexirøret på katasylatoren som var gåen og returslangene var morkne. Anngående lysproblemet så har jeg ikke fått fikset dette enda, men har sjekket litt og tror det er tenneren som er gåen, og hørt denne er svindyr :S Noen som vet priser på dette? Blit nødt til å fikse dette nå som det begynner å bli mørkere, kan ikke kjøre med par/tåkelys hele året.. Hei! Ser det er lenge siden dette ble diskutert, men jeg har samme problemet på min og lurte på hvor mye det kosta for detta flexirøret og returslangene?? Det svir så jævlig i øya av diesel om dagen! Ikke brukandes nå når det er så kaldt ute og jeg skal prøve å være litt sosial! Nå vet ikke jeg hvilken årsmodell du har, men på M47-motor tar de 2500,- på Koed for den fremre katalysatoren som flexirøret sitter på. -9/01 Nr. 1 på bildet:
Monica M. R. Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Ah! Jammen da er det bare å kjøre på! Takker så meget for svar!!
ruberhai Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Dette er lenge siden nå, men fikk fikset det, kom seg på 6000 ferdig montert hos svendsen eksos, bmw skulle ha nærmere 10k + arbeid.
bmwsel Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Hvilke slanger er det som lekker? Noen som har dele nr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå