Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er rust i hjulbuer og hvertfall i venstre dør. og smått rust i bakluke og en flekk i motorrom ved venstre tårn

Overflaterust eller hull noen plasser ?

Overflaterust

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det noen grunn til at det ikke er skilt på den, evt når skal den på eu kontroll neste gang?

Den skal godkjennes til høsten igjen eller sensommeren. Jeg skulle fikse alt på den og gjøre den 100%, men har fått helt andre planer for bil, og mistet lysten. Derfor er den avskiltet. Jeg bruker den heller ikke på vinteren så sparer forsikring. Årsavgift er betalt

Skrevet
Har du bilder av motorrom? mye hk er det i 3,0 motoren?

286. Bilder av motorrom glemte jeg faktisk av, kan godt ta ett siden. står innendørs, bilder blir så som så.

Skrevet

Østlandet. Ca 2-3 kjappe timer unna Oslo finner du Solør. Litt over en time fra Hamar, nå vet jeg ikke hvor i Solør han bor men.

Skrevet
Østlandet. Ca 2-3 kjappe timer unna Oslo finner du Solør. Litt over en time fra Hamar, nå vet jeg ikke hvor i Solør han bor men.

riktig, 2 timer fra oslo via kongsvinger.. mellom kongsvinger og elverum ligger en lille Flisa. 2mil sør for vålerbanen.

Skrevet

Litt OT, men holder til ca 2 mil nord for banen jeg.. Ser fin ut bilen din, men jeg tør ikke komme å se på den. Da blir jeg alt for fristet, har ikke råd til noe slikt nå. :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...