milhouse Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Grattis meg en helt rå bil. Er fantastisk fin å kjøre. Synes også det er kult att noen tør å kjøre en bil som er litt annerledes en alle andre bilen som går i gaten, tenker da på farge valget. Så da fikk vi prutet den ned 5 tusen kroner, prutet på oss 1 års ekstra garanti gjeldene også i norge, overførte vi penger til selgeren Hvordan funker dette? er det en spesiell forhandler du da skal henvende deg til her i Norge. Synes dette høres veldig rart ut desverre. Prute ned 5000kr er ikke dårlig heller, er mye mindre prutekultur i tyskland enn i norge.
eriklepe Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 takk for det! europlus garantien koster egentlig 400 euro, den gjelder hos alle bmw forhandlere i europa...akkurat hvordan den fungere i praksis har jeg ikke studert meg til enda Men tipper den dekker alt annet enn slitedeler. 5000 ned i pris var ikke mye men det er da 5000. Forhandlere lever jo av å selge, og det å finne en pris både kunde og forhandler kan leve med så er jo det helmaks. Men vi nordmenn er jo litt rare når det gjelder pruting, så lenge vi har fått litt avslag er vi fornøyde...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 BMW nr 4 i eie eller? Ikke verst =) Z4 er fine biler og jeg liker de godt. Men jeg ville aldri valgt gullfarget bil tror jeg SMaken er vel som baken!
Mexos Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg digget fargen! Må være kjekt å kjøpe nybil. Kan jo ikke kalles brukt den der. Har fått litt lyst på Z4 selv i det siste. Den ser liksom så mye mer moderne ut enn E46 som du skriver.
MariusG Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Bra skrevet Underholdende. Ikkje akkurat bilen eg hadde kjøpt men grei bil
eriklepe Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 BMW nr 4 i eie eller? Ikke verst =)Z4 er fine biler og jeg liker de godt. Men jeg ville aldri valgt gullfarget bil tror jeg SMaken er vel som baken! heldigvis er jeg ikke så konservativ av meg Folk ruller ned vindu i lyskryss og kommenterer fargen, det har jeg ikke opplevd før. Så det må jo være positivt. Men om fargen lar seg selge igjen, ja det vil tiden vise bimmer nr 4 ja, men tenker varevognen og 325en blir solgt til fordel for en stasjonsvogn med 5 seter. 316 e46 facelift har jeg sett endel på, får gå i gang med noe etter skattepenger og sommerferie. Jeg digget fargen! Må være kjekt å kjøpe nybil. Kan jo ikke kalles brukt den der. Har fått litt lyst på Z4 selv i det siste. Den ser liksom så mye mer moderne ut enn E46 som du skriver. Nå er den brukt Og skal bruke den enda mer! hehe, det var digg å kjøpe en bil ingen hadde kjøpt før, og med superlav km stand. Bra skrevet Smile Underholdende. Ikkje akkurat bilen eg hadde kjøpt men grei bi Takk! Så deg på vårmønstringen SmileUtrolig kul farge på Z4 Wink Meg eller bilen Vi var der begge to nemlig Oppholdt meg for det meste på Egon. Var ikke helt god, var jo tross alt "fredag" dagen før. Men det var masse å se på, neste år kan vi kanskje få til en stand fra bimmers?
eriklepe Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 I dag ble bilen ferdig innkjørt, gikk fra 4 til 5 sifret km teller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå