steffen- Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 henviser til link på bilforumet : ) vet ikke om dette har vært oppe her før. men noen folk her som stiller? http://www.bilforumet.no/happenings/192 ... 3-mai.html
Stramvaier Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Jeg kommer jeg hvertfall om bilen er klar.. skal jo på BMW Car club sitt vårtreff 4 mai så da passer det jo flott med gardermoen 3 mai og en flott overnatting hjemme på jessheim.
Stramvaier Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 ja det er vårmønstring med BMWCCN på Valle hovind i oslo søndag 4 mai
Kimmit Racing Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 jeg kommer også om vippearmene er kommet i hus før den tid
steffen- Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 tenkte jeg skulle ta meg turen til gardermoen 3 mai. jobber på nattan men sove til kl 10 elns også stikke nedover. men den bmw greia dagen etter er den bare for medlemmer eller?
MERN Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Jeg kommer! Og skal nok sikkert få dratt med Stramvaier også, enten det blir M3 eller e28 på han
MERN Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Her er info om vårmønstringa 4. Mai for de av dere som lurte på det. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=75242&highlight=v%E5rm%F8nstring
Jonner'n Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 hmm.. kanskje jeg skal prøve å komme litt tidligere iår? kom da alle dro ifjord jeg.. hehe kommer iallefall på vårmønstringa 4.! får håpe snøen forsvinner og blir borte da, så det ikke blir som ifjord..
Stramvaier Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Jeg kommer! Og skal nok sikkert få dratt med Stramvaier også, enten det blir M3 eller e28 på han Du mener det ja MERN. hehe får vel prøve å få til det. håper disse stemplene kan komme snart bare så motoren kan bli satt sammen. men skal vel klarer å komme med en eller annen bil. hehe
awt Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Kunne kanskje vært noe med en østlandstur for å komme på disse treffene. Var på treffet på Gardermoen ifjor, og kunne gjerne tenkt meg det igjen.
Gunnar Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 hmm.. kanskje jeg skal prøve å komme litt tidligere iår? kom da alle dro ifjord jeg.. hehekommer iallefall på vårmønstringa 4.! får håpe snøen forsvinner og blir borte da, så det ikke blir som ifjord.. Det er derfor det er lagt senere i år enn før - og i tillegg flyttet ned fra fjellheimen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå