Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer jeg hvertfall om bilen er klar.. skal jo på BMW Car club sitt vårtreff 4 mai så da passer det jo flott med gardermoen 3 mai og en flott overnatting hjemme på jessheim. ;)

Skrevet

tenkte jeg skulle ta meg turen til gardermoen 3 mai. jobber på nattan men sove til kl 10 elns også stikke nedover. men den bmw greia dagen etter er den bare for medlemmer eller?

Skrevet

Jeg kommer! Og skal nok sikkert få dratt med Stramvaier også, enten det blir M3 eller e28 på han :wink:

Skrevet

hmm.. kanskje jeg skal prøve å komme litt tidligere iår? kom da alle dro ifjord jeg.. hehe

kommer iallefall på vårmønstringa 4.! :D får håpe snøen forsvinner og blir borte da, så det ikke blir som ifjord..

Skrevet
Jeg kommer! Og skal nok sikkert få dratt med Stramvaier også, enten det blir M3 eller e28 på han :wink:

Du mener det ja MERN. hehe får vel prøve å få til det. håper disse stemplene kan komme snart bare så motoren kan bli satt sammen. men skal vel klarer å komme med en eller annen bil. hehe

Skrevet

Kunne kanskje vært noe med en østlandstur for å komme på disse treffene. Var på treffet på Gardermoen ifjor, og kunne gjerne tenkt meg det igjen. :)

Skrevet
hmm.. kanskje jeg skal prøve å komme litt tidligere iår? kom da alle dro ifjord jeg.. hehe

kommer iallefall på vårmønstringa 4.! :D får håpe snøen forsvinner og blir borte da, så det ikke blir som ifjord..

Det er derfor det er lagt senere i år enn før - og i tillegg flyttet ned fra fjellheimen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...