vfjellheim Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 trenger noe hjelp. Her igår så ville ikkje bilen starte. hadde brukt bilen tidligare på dagen men på kvelden ville den ikkje starte. Eg trodde med d første at det var batteriet. men etter å ha lada 2 batteri og testa så vil den forsatt ikkje starte. Starteren vil ikkje gå rundt. Dette er er en m52b28 motor. Det er strøm på batteria. noen som har noen tips? eller er det bare å skaffe seg en ny starter? er det på noen måte å teste om starteren fungerer?
Bonden Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Prøv med anen nøkkel kan være feil med nøkkelen som gjør at startperra er aktivert ,når du vrir til startposisjon trekker den noe strøm (lyset blir svakere) eller sjer det ikke noe i det hele tatt.
vfjellheim Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 problemet er at eg bare har en nøkkel har bestillt ny 3 ganger men di klarer jo faen meg ikkje å sende riktig. nei lyset blir ikkje noe svakere da eg vrir nøkkelen
Bonden Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Jeg tror da temelig sikkert startsperra er aktivert (feil med nøkkel),har også vært borti deff bakstykke på tenningslås som ga samme resultat.
540is Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Er det automat? Da kan det kansje være dårlig kontakt i girvelgerbryteren. Røsk i girstanga mens du prøver å starte.
vfjellheim Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 ja det er automat. ser ik ut som d hjalp noe. andre gode ider?
Gunnar Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Fungerer fjernopplåsing med nøkkelen? I så fall burde den vel ikke ha problemer med startsperra, eller? Du har selvfølgelig girspaken i P når du forsøker å starte? Hvis ikke er det dødt som i graven..
Bonden Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Fjærnopplåsing har ikke noe med EWS å gjøre, di fungerer uavhengig av hverandre.
Gunnar Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Ok, så da hjelper det ikke å kode om nøkkelen heller altså..
Bonden Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Det hjelper ikke for noe anet en at fjærnåpner får ny innlæring.
vfjellheim Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 fjernlåsen på nøkkelen fungerer fint. vist eg får ny nøkkel no, hvordan koder eg den? eller må eg på verksted med bilen? det er jo seff. litt vanskelig siden den står rett utforbi
Gunnar Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Hvis du kjenner noen med diagnoseutstyr er det den enkleste tingen å gjøre..
vfjellheim Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 d var no pokker. kjenner ingen som har det:) ingen andre løsninger på problemet mitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå