Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger noe hjelp.

Her igår så ville ikkje bilen starte. hadde brukt bilen tidligare på dagen men på kvelden ville den ikkje starte.

Eg trodde med d første at det var batteriet. men etter å ha lada 2 batteri og testa så vil den forsatt ikkje starte.

Starteren vil ikkje gå rundt. Dette er er en m52b28 motor.

Det er strøm på batteria. noen som har noen tips? eller er det bare å skaffe seg en ny starter?

er det på noen måte å teste om starteren fungerer?

Skrevet

Prøv med anen nøkkel kan være feil med nøkkelen som gjør at startperra er aktivert ,når du vrir til startposisjon trekker den noe strøm (lyset blir svakere) eller sjer det ikke noe i det hele tatt.

Skrevet

problemet er at eg bare har en nøkkel :)

har bestillt ny 3 ganger men di klarer jo faen meg ikkje å sende riktig.

nei lyset blir ikkje noe svakere da eg vrir nøkkelen

Skrevet

Jeg tror da temelig sikkert startsperra er aktivert (feil med nøkkel),har også vært borti deff bakstykke på tenningslås som ga samme resultat.

Skrevet

Fungerer fjernopplåsing med nøkkelen? I så fall burde den vel ikke ha problemer med startsperra, eller?

Du har selvfølgelig girspaken i P når du forsøker å starte? Hvis ikke er det dødt som i graven.. ;)

Skrevet

fjernlåsen på nøkkelen fungerer fint. vist eg får ny nøkkel no, hvordan koder eg den? eller må eg på verksted med bilen? det er jo seff. litt vanskelig siden den står rett utforbi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...