benger Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Takk for det! Målet er å holde den så clean som mulig. Alle limer på litt lister her og der, er jo pent det, men da blir helt clean bil nesten mer sjeldent La fra meg tanken om Brock B1, funnet nye felger nå, og forhåndsbestilt. Vil se dem i virkeligheten før jeg evt. kjøper. Hint: Felgene er ikke sølv, svart eller gunmetal... klarer nesten ikke å vente til slutten av mars nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Veldig pen bil du har De nye felgene, ble de chrome? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Takk for det! -Nei, heller ikke chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Hvilke felger er det du har sett på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 sinnsykt fin bil du har bård:) du har det med å være nøye og flink til å vedlikeholde det du har du:) det er ikke jeg desverre:P men jeg prøver så godt jeg kan:P e34 min blir bare mer og mer sliten den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Så koselig kommentar da Mulig jeg overdriver litt... er jo bare en bil/fremkomstmiddel. Men sånn blir det når man kan kalle seg entusiastisk og følelsesmessig engasjert Jeg må se på E34'n din en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 jeg vet åssen felger det er sinnsykt råe bård:) gleder meg til å se bilder med dem på:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Ja, da er det noe på gang her. I første omgang kommer det på nye felger i overgangen til April forhåpentligvis (bestilt) I tillegg har jeg sendt en prisforespørsel til Bergen vinylservice. Trekke om hele interiøret til skinn. Seter og dørpaneler. Ser for meg skinn med en mørk brun nyanse. Eller sort med sølvfargete tråder. Men tror at brunt hadde hevet bilen betraktelig. (litt mer klasse/luksus) Også er det jo sportsstolene, som gjør det tøft Blir en "varm" og behagelig feeling med mørk brunt skinn, sammen med blanke sorte interiør lister som står i bilen nå. Noen meninger? Tips til hvem andre som kan utføre interiørtrekking taes gjerne i mot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Blir nok pent med mørk brunt skinn men tro du skal bruke samme farge på tråden du skal bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Blir nok pent med mørk brunt skinn men tro du skal bruke samme farge på tråden du skal bruke Tenkte på sølv trå i komb. med sort skinn. Men sølv trå kun i ytterkant av setene på en måte. Ikke i sitteputene og sånn, da blir det fort for mye sølv. Men om det blir brunt skinn, så blir tråden også brun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Mørk brunt med svart tråd, tror jeg heller ikke blir så dumt. Spørsmålet er jo om det er billigere å kjøpe et komplett skinninteriør brukt, enn å trekke om det du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Det hørtes ikke så dumt ut nei. Får vente på svar og se hva prisen blir. Så har jeg noe å gå etter hvertfall. Om det er mye dyrere enn å kjøpe komplett interiør, så får jeg heller se det ann, om jeg ikke kommer over et mørk brunt skinninteriør. (..det skal vell noe til) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Ca 28.000 kr koster det å trekke om hele interiøret. Da må jeg nok revurdere det ja... Kommer ikke til å få igjen noe av det ved senere salg. Da ble de planene lagt på hylla, om jeg ikke kommer over et pent brukt skinninteriør. Ellers er jo det jeg har ganske fint, det er til å leve med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Pen bil benger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå