Gå til innhold

Benger's E46 320Ci - *Byttet*

Share

Anbefalte innlegg

Takk for det! Målet er å holde den så clean som mulig. Alle limer på litt lister her og der, er jo pent det, men da blir helt clean bil nesten mer sjeldent :wink:

La fra meg tanken om Brock B1, funnet nye felger nå, og forhåndsbestilt. Vil se dem i virkeligheten før jeg evt. kjøper.

Hint: Felgene er ikke sølv, svart eller gunmetal... :wink:

klarer nesten ikke å vente til slutten av mars nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Ja, da er det noe på gang her. I første omgang kommer det på nye felger i overgangen til April forhåpentligvis :wink: (bestilt)

I tillegg har jeg sendt en prisforespørsel til Bergen vinylservice.

Trekke om hele interiøret til skinn. Seter og dørpaneler.

Ser for meg skinn med en mørk brun nyanse. Eller sort med sølvfargete tråder. Men tror at brunt hadde hevet bilen betraktelig. (litt mer klasse/luksus) Også er det jo sportsstolene, som gjør det tøft :wink:

Blir en "varm" og behagelig feeling med mørk brunt skinn, sammen med blanke sorte interiør lister som står i bilen nå.

Noen meninger? :) Tips til hvem andre som kan utføre interiørtrekking taes gjerne i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok pent med mørk brunt skinn :wink: men tro du skal bruke samme farge på tråden du skal bruke :wink:

Tenkte på sølv trå i komb. med sort skinn. Men sølv trå kun i ytterkant av setene på en måte. Ikke i sitteputene og sånn, da blir det fort for mye sølv.

Men om det blir brunt skinn, så blir tråden også brun. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke så dumt ut nei. Får vente på svar og se hva prisen blir. Så har jeg noe å gå etter hvertfall. Om det er mye dyrere enn å kjøpe komplett interiør, så får jeg heller se det ann, om jeg ikke kommer over et mørk brunt skinninteriør. (..det skal vell noe til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 28.000 kr koster det å trekke om hele interiøret. Da må jeg nok revurdere det ja...

Kommer ikke til å få igjen noe av det ved senere salg.

Da ble de planene lagt på hylla, om jeg ikke kommer over et pent brukt skinninteriør. :wink:

Ellers er jo det jeg har ganske fint, det er til å leve med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...