Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve noe nytt, men fant ut det ikke passet så godt som forventet. Gullfargen i felgene var ikke helt etter forventningene heller. Kjøp aldri felger av denne art uten å ha sett dem i reallife.

Flertallet her sier CSL lett! :wink: Jeg går for dem uten tvil, bare noen dager ventetid nå, så blir det vell en "photoshoot" en eller annen plass. God helg! :)

• 2 weeks later...
  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

La endelig om til sommerhjul i dag, da passet det bra med en real vask etter vinterens lange kjør... Legger ut noen bilder.

e0fb8x197h6h2gltsoq9.jpg

0kry24z5mqmamy2yurae.jpg

pwotpapno5uj3jlsbf5d.jpg

6baxfkc7ial2ktbd7zpk.jpg

8nra5comb9zwslzh7fgi.jpg

tmgze7b2adhejb65mowt.jpg

Var deilig å få vekk all grus og drit som har samlet seg opp. Kunne brukt lenger tid og fått vekk alt, men har ikke tilgang til høytrykkspyler, så da får det bare være. Er ganske fornøyd. :wink:

Her kommer bilder med de nye felgene! Ingen bling-bling eller skikkelige show-felger, men jeg syns de passer bilen veldig bra :wink: Litt diskré, det liker jeg.

zf191dgiv7ijav0d13oo.jpg

03xd9ivnfo5vaouyh6zm.jpg

xhhkx22dl8u9b3dvpwk1.jpg

d77kwxhoms5aukbdhce9.jpg

gb92wu5v8p3ifg3fgo2d.jpg

Mulig det kommer en liten spacer bak for å få hjulene litt lenger ut, men vi får se.Deilig å kjøre uten subbing og. Var hvertfall deilig å kjøre på breie sommerdekk igjen :wink: Savnet sporinga og dekkstøyen :lol:

Skrevet

Forresten, felgene er 8,5x18 med 235.40.18 for de som måtte lure på det :wink: Bilen er ikke nyvasket på bildene...

Har heller ikke lagt noen sjel i bildene, det får komme ved en senere anledning. Snart grundig polering nå. Ellers syns jeg bilen fortjener en M3-list 8)

Skrevet
Blei konge med CSL! Skulle bare hatt en liten senking nå :wink:

Takk for det! Ja, det var den senken da..hehe. Har tenkt på det. 25/10 eller 30/15 eller noe i den duren. Redd det skal bli for stivt å kjøre med, bilen er rimelig stiv fra før, får jo nesten migrene og nyresten av gatene i Bergen allerede nå. :roll: Brosten og ujevne fartsdumper.

Skrevet

Howrd: ...og på bilde 5 er den rett igjen :wink: er nok møkka og fargegjengivelse i bildet man blir lurt av! hehe, så det ikke før nå, måtte nesten ut å sjekke :lol:

///Mysild: Takk! Og i lige måde! :wink:

Skrevet
Howrd: ...og på bilde 5 er den rett igjen :wink: er nok møkka og fargegjengivelse i bildet man blir lurt av! hehe, så det ikke før nå, måtte nesten ut å sjekke :lol:

///Mysild: Takk! Og i lige måde! :wink:

Hehe, tengte på det jeg også, satt og studerte, men ble lissm ikke helt sikker :lol:

Skrevet

Tøffe felger :wink: Litt senk må til ja, først og fremst framme. Spacere hadde kankje ikke vert domt...blir liksom grommere å se på da hjulene går lenger ut :)

Skrevet

Takker for det! :wink: Ble veldig fornøyd selv.

Ang senk så er ikke det noe jeg prioriterer veldig høyt nå. Ser ganske bra ut i reallife uansett, deilig å kunne kjøre som normale folk og. :)

Neste som kommer på er noe innsats AE ringer. Litt usikker på om jeg skal gå for gule, eller hvite ringer. Heller litt mot hvite, passer bra til sølv bil tenker jeg.

Skrevet

Dette ble toppers 8) Er enig i at du skulle ha hatt 30/15 senk, men har kjørt bil i Bergen i 3 år, så skjønner hva du mener. Spesielt med tanke på brosteinsgatene :wink: Få på de spacerne så er du i praksis i mål.

Skrevet

Nettopp svidd av penger på felger, så må jeg kjøpe ny veiv-sensor. Ikke at den er så jekla dyr (kr 790,- inkl mva og frakt fra Koed) men skal alltid være noen utgifter. Burde også kostet på nye O-ringer i vanosen, men det har jeg ikke verktøy til å utføre her jeg er nå.

Har lenge hørt en del kakling (diesellyd) fra motorrommet på lavt turtall ved belastning av motoren. Nå tyder det på at veivsensorern har ryki. Her om dagen var bilen veldig tungstartet og den stoppet av seg selv, har også stoppet av seg selv et par ganger før. Virker hvertfall ganske logisk at det er veivsensoren, da denne har en viktig rolle med å justere tenning. Kakling er typiske lyder på upresis/feiljustert tenning.

I tillegg til at bilen har begynt å gå mye dårligere på lavt turtalt og generelt over hele turtallsregisteret. Skal bli godt å bytte denne!

Må nok av med innsugsrør og muligens TPS'n som sitter på innsuget, men det skal nok gå bra. Hvertfall umulig å komme til fra undersiden. Er det Torx skrue som fester denne sensoren? Og regner med at ledningen bare er klipset på sensoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...